clovek dagbok:)

C love K

Elsker forumet
heisann:) er ganske nye her inne, det vil si noen dager:) hehe.. tenkte eg ville presentere meg selv.. er en 27 år gammel jente, har 2 barn fra før av på 7 og 5 år gammle fra et annet forhold..

nå har jeg en flott og hærlig mann som eg har vært sammen med i noen år nå, han har ingen barn fra før av, så det sier seg jo litt at han vil ha noen han og:) og bare så det e klart det vil eg og[:D]

sluttet med spiralen vel sommeren 09, og har ikke hatt noe etter det.. så nå vente me i spenning.. selv om eg blir veldig skuffa kvar mnd når hu tante rød kommer [:'(]..  så rart for med de 2 andre så ble eg gravid med en gang...

det som er litt gøy og nå er at både eg og søstra mi holder på å prøve å blir gravide.. det va faktisk hun som foreslo at eg skulle komme inn på babyværden [;)] og syns dette virket som en knall koselige plass[:)]

ja vet ikke heilt ka mere eg komme på akkuratt nå ,men noe eg ikke har fått med meg, så bare spør i vei.. eg elsker å jabbe:)

lykke til alle andre og som e her [;)]

Velkommen hit og gratulerer med dagbok[:)] Håper du får ett kort opphold her[;)] og at du snart kan flytte inn på et termin forum[:D]

takk skal dere ha[:)] hb på at det blir et kort opphold eg og, men me vet jo aldri, har jo vært uten noe siden ca sommeren nå..
men håper på et kort opphold...[:D]

lykke til dere og[;)]

gratulerer med dagbok [:D][:D][:D][:D]

typisk det allså, i dag har eg EL og så typisk den store dagen, så ligger typen me feber og strekk vest.. [:'(][:'(][:'(]

ligger nå her å snårke på sofaen.. då lure eg på en ting, kan han ikke dra seg opp på rommet og ligge strekk vest.. i stede så tar han heile sofaen og snorke og pigade det einaste teppe me har og.. menn allså...

Innom og sniker i dagboka di[:)]
Gratulere med "ny" dagbok, og lykke til i prøvingen [:D]

Gratulere så mye med dagbok[:)]
Og lykke til med prøvingen[:)]

då kunne eg flytte her i fra og inn på desember:) er litt i sjokk ennå.. hehe.. me prøvde jo ikke akkuratt nå og då skjedde det sef:) kjempe kjekt..

Back
Topp