Clearbluespørsmål

Dee_20

Andre møte med forumet
Hei alle flotte folk :)

Fikk 2-3 på Clearblue på fredags morgenen, når ca kan jeg teste etter 3+? (vil bare se at hcg stiger)
 
Hei alle flotte folk :)

Fikk 2-3 på Clearblue på fredags morgenen, når ca kan jeg teste etter 3+? (vil bare se at hcg stiger)
3+'en er ganske lunefull. Jeg har pleid å få 2-3 rundt 4+2. Men ikke fått 3+ før 5+2, 5+3 og nå sist fikk jeg ikke før etter 6+0 uker..!! (Fikk da 2-3 på 5+5). Vellykkede svangerskap, alle tre gangene der.
 
3+'en er ganske lunefull. Jeg har pleid å få 2-3 rundt 4+2. Men ikke fått 3+ før 5+2, 5+3 og nå sist fikk jeg ikke før etter 6+0 uker..!! (Fikk da 2-3 på 5+5). Vellykkede svangerskap, alle tre gangene der.
Takk for svar! :) På fredag var jeg 4+0 så hadde håpe at her fredagen blir det 3+ hehe, ser nå kanskje jeg burde vente med det:p
 
Hei alle flotte folk :)

Fikk 2-3 på Clearblue på fredags morgenen, når ca kan jeg teste etter 3+? (vil bare se at hcg stiger)

Nå denne gang fikk jeg 2-3 13 dpo(3+6) og fikk 3+ da jeg var 20dpo (4+6)❤️
 
Okei :) Fikk se hjerte i dag som slo så det er jo betryggende:Heartbigred

Da vil jeg tro du er lenger på vei enn enn 5+0❤️ Man ser bare gestasjonssekken på ultralyd i uke 5!
 
Hun sa at jeg var i starten på uke 5 men om det er 5+1, 5+2 osv vet jeg jo ikke for sikkert :)

Wow, det er tidlig! Har hørt det først er mulig å se i uke 6!❤️
 
Back
Topp