Clearblue..

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
Heei! Nå er det 10 dager siden jeg testet positiv :happy::happy: tok en clearblue test forje mandag som viste 1-2 uker. Tok en ny torsdag for en uke siden å da viste den 2-3. Så teit som jeg var måtte jeg ta en til nå å den viste fortsatt 2-3 :grumpy::grumpy: trodde den skulle være 3+ nå jeg :(:( skal være 5+3 idag.. noen som har opplevd det samme? Jeg var aldri redd i de andre svangerskapene mine, så hvorfor må jeg være det nå??!! :banghead::banghead:

Jeg droppa å ta en siste CB digital i frykt for det samme, har sett flere eksempler her inne på at folk har hatt høye hCG-nivå men ikke fikk 3+. Tror den ene brukeren her hadde 11000 i hCG og fikk fortsatt 2-3. Så jeg ville tatt de testene med en god klype salt.

Kan det være at den viser 2-3 uke fordi det er 2-3 uker siden befruktning? Jeg vet ikke så mye om de ukesindikator testene.

Jepp. Jeg opplevde det samme. Tok en siste etter at jeg hadde bikka seks uker (på morgenurin), da viste den 3+.

Sniker fra desember.

Det er dessverre ganske vanlig at det skjer. Jeg har lest om mange her inne som har målt HCG og vet at den har vært høy nok men likevel fått feil resultat på testen. Noen ganger skyldes det visstnok FOR konsentrert urin eller at man har dyppet testen for lenge. Jeg har lest om flere som har blandet ut urinen med vann eller dyppet den halve tiden og fått "riktig". Du kan eventuelt åpne testen og se på strekene. Jeg måtte prøve 2 ganger for å få 3+ og den gangen jeg ikke fikk det var så nære. Jeg åpnet nemlig begge testene.

Sniker fra april.
Jeg fikk også 2-3 en uke etter jeg fikk samme resultat første gang. Testet ikke mer med cbd, tok heller cb+ og ga meg med testing da teststreken ble sterkere enn kontrollstreken [emoji4] gikk helt fint, er 12+6 idag [emoji4]

CB er bare bekymmer. Fikk 3+ i går da var jeg 5+3, fikk 2-3 når jeg var 5+1. Forrige svangerskap fikk jeg 2-3 når jeg var 5+3 og ventet helt til jeg var 5+6 innen jeg testet igjen og fikk 3+. Mye penger og mye bekymmer når alt sikkert er greit.

CB er bare bekymmer. Fikk 3+ i går da var jeg 5+3, fikk 2-3 når jeg var 5+1. Forrige svangerskap fikk jeg 2-3 når jeg var 5+3 og ventet helt til jeg var 5+6 innen jeg testet igjen og fikk 3+. Mye penger og mye bekymmer når alt sikkert er greit.
Jeg er så glad for at jeg leste om dette her i forumet så jeg droppa, og kjøpe CB med indikator igjen ;)
Jeg endte opp med og få pengene igjen for den første jeg kjøpte pga den virka ikke i det hele tatt.. :(

Jeg er så glad for at jeg leste om dette her i forumet så jeg droppa, og kjøpe CB med indikator igjen ;)
Jeg endte opp med og få pengene igjen for den første jeg kjøpte pga den virka ikke i det hele tatt.. :(
Synd det ikke finns noe bedre alternativ, man er jo så redd og bekymret i begynnelsen og symptomer kommer jo ofte etter uke 6+. De tjener nok bra på de testen for det er jo eneste alternativet utenom å sjekke hcg i blodet.

Synd det ikke finns noe bedre alternativ, man er jo så redd og bekymret i begynnelsen og symptomer kommer jo ofte etter uke 6+. De tjener nok bra på de testen for det er jo eneste alternativet utenom å sjekke hcg i blodet.

Ja de får nok en god fortjeneste på dem i tileg til maaaange salg!

Jeg prøver, og minne meg selv på at jeg ikke kan gjøre noe til, eller fra om det skulle skje noe. Derfor har jeg valgt tidlig UL når jeg er 12+2. Men uff det er jo SÅ lenge til. Men har brukt så mye penger på private UL de siste årene at jeg bare måtte ta meg i sammen nå. Kan jo hende jeg blir svak, og tar en senere etter barna har fått vite om Lille i magen da :) De elsker jo den opplevelsen :p

Ja de får nok en god fortjeneste på dem i tileg til maaaange salg!

Jeg prøver, og minne meg selv på at jeg ikke kan gjøre noe til, eller fra om det skulle skje noe. Derfor har jeg valgt tidlig UL når jeg er 12+2. Men uff det er jo SÅ lenge til. Men har brukt så mye penger på private UL de siste årene at jeg bare måtte ta meg i sammen nå. Kan jo hende jeg blir svak, og tar en senere etter barna har fått vite om Lille i magen da :) De elsker jo den opplevelsen :p
Var litt svak i dag og boket inn tidlig Ul når jeg er 7+1 Hehe
Har en i uke 12 også og kommer fortelle barna om det da ser bra ut. Eldste på 3 spurte om jeg hadde baby i magen i dag og da måtte jeg jo bare le det bort så skal bli godt å kunne fortelle.
Men du har helt rett og det er viktig å huske- det er dessverre ingen ting vi kan påvirke.

Back
Topp