Clearblue

Lillie

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Jeg tok en Clearblue i dag, og er 5+4. Forventet å se 3+, men den viste kun 2-3. Ble litt bekymret av dette. Dere som har brukt denne testen, når fikk dere 3+? Brystene blir mer og mer ømme, så det er betryggende hvertfall:)

Det kommer så an på hvor konsentrert urinen din er, om testen er helt riktig osv. Har skjønt at den 3+en er vanskelig å ha med å gjøre..
Du kan ha over 2000 i hcg, men kun Så-så mye utskilles i urinen, og noen skiller ut hcg dårligre enn andre. Om symptomene øker / er vedvarende er det tegn nok :)

Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+2, og så 3+ da jeg var 5+2. Men hadde lovet meg selv å ikke bli bekymret hvis den viste 2-3, for jeg har lest så mye om folk som har fått 2-3 lenge etter 5 uker :)

Jeg var 5+2 og fikk 2-3.. så mange som har fortalt at de opplever det samme.. ville ikke bekymret meg

Sniker fra desember.

Jeg fikk 3+ 5+1 men googlet mye og har skjønt at det er vanlig å ikke få det før senere. Det skal også sies at man bør ta disse testene med en klype salt. Det er mange som har fått for lavt uketall og også målt HCG hos legen som tilsier at den burde vist riktig. Jeg vet også om noen som har fått feil fordi urinen har vært for konsentrert, men fått riktig når den var vannet litt ut eller de dyppet testen kortere enn hva som står.

Jeg fikk også lavt uketall på den, men den regner vel også fra egget er befruktet og ikke menstermin? Isåfall tror jeg at den stemte for meg, da jeg testet på 4+3 og fikk 1-2 uker (som da stemmer, hvis man regner fra befrukningsdato).

Da skal jeg prøve å ikke bekymre meg :) Får heller prøve en slik test litt senere. Jeg dyppet den nok litt lenge, så mulig det hadde noe å si. Symptomene er her ihvertfall så satser på at alt er fint!

Jeg fikk også 3 + i dag, tror jeg er rett over seks uker. Ville ikke bekymra meg - det står også på bruksanvisningen at man må bruke morgenurin, ikke drikke betydelige mengde væske kort tid før testen osv, for at ukeindikator skal være riktig :)

Back
Topp