Clearblue ukesindikator...

Thorgers

Glad i forumet
Hei igjen jenter[:)]
Det er bare masa... Idag tok jeg en sånn test med ukesindikator, den viste 3+. Tenker at hvis alt hadde gått galt,og det ikke var liv her inne hadde jeg vel ikke fått et sånt resultat??? Fant ut at det var greit å ta en sånn for å være litt forbredt før svaret på hcg prøven imorgen[:)] Noen som har erfaring,eller meninger om dette???

Ja ikke sant[:)] Får svar imorgen klokka ett[:)]

Det høres da veldig ut som om du fortsatt er gravid.. Blir spennende å høre i morgen!

Gleder meg til gode nyheter i morgen!!!

Ja det blir så spennende å høre fra deg frua!! [:D] Lykke lykke til, skal tenke på deg [:)]

Ja, gjett om jeg kommer til å være spent i morgen! Det verste er jo at jeg faktisk ikke får sjekket før langt utpå kvelden! [8D]

Høres jo veeeldig positivt ut at testen sa 3+!! [:D] Satser på positivt resultat i morra kl 13!!! [:D] For jeg har bestemt at du og jeg skal være så lenge gravide denne gangen at vi går på overtid!! [8D][;)]

ORIGINAL: civciv

Høres jo veeeldig positivt ut at testen sa 3+!! [:D] Satser på positivt resultat i morra kl 13!!! [:D] For jeg har bestemt at du og jeg skal være så lenge gravide denne gangen at vi går på overtid!! [8D][;)]

Ikke sant civciv,det har jeg bestemt meg for også... Jeg føler meg fortsatt like gravid,og har ikke hatt noen blødninger,kun det på papiret torsdag kveld,og det var bare lysebrunt.... Tenker at det er gode tegn jeg[:)][:)][:)] 

ORIGINAL: cactus_jenten

Ja, gjett om jeg kommer til å være spent i morgen! Det verste er jo at jeg faktisk ikke får sjekket før langt utpå kvelden! [8D]

Jeg er totalt ødelagt av spenning...

ORIGINAL: bambina85

Ja det blir så spennende å høre fra deg frua!! [:D] Lykke lykke til, skal tenke på deg [:)]

Koselig vennen,får besøk imorgen heldigvis...så da går tiden litt fortere[:)]

ORIGINAL: Sommerfuglerimagen

Gleder meg til gode nyheter i morgen!!!

Jeg også,klarer ikke annet enn å være positiv...[:D]

ORIGINAL: Thorgers

ORIGINAL: civciv

Ikke sant civciv,det har jeg bestemt meg for også... Jeg føler meg fortsatt like gravid,og har ikke hatt noen blødninger,kun det på papiret torsdag kveld,og det var bare lysebrunt.... Tenker at det er gode tegn jeg[:)][:)][:)] 

Alt må være i orden!! [:D]

ORIGINAL: Martemamma

Det høres da veldig ut som om du fortsatt er gravid.. Blir spennende å høre i morgen!

Gravid er jeg,men om det vesle nurket har utviklet seg er en annen sak,så det blir veldig spennende imorgen[:)][:)][:)] Jeg har ikke gitt opp håpet!!!

Back
Topp