clearblue ukesindikator

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
Jeg vurderer og kjøpe en slik etter på og sjekke hva den viser, men trur dere at den er sikker på ukene?Eller vil den ikke vise uker om man er gravid utenfor liv moren?

Eller hva trur dere? ( er så nervepirende og vente så lenge, til blodprøve svar og neste ul.)

Den beregner sikkert ant uker bassert på hvor mye hcg du har i urinen. Og dersom hcgvivået ikke 'følger boka' (feks sen hcg stigning, gravid utenfor livmora osv) så vil jo svaret bli feil.

Om du tror du kan være gravid utenfor livmoren bør du ta kontakt med legen din.

rett meg hvis det er feil men vil ikke ett svangerskap utenfor livmora vise et utrolig høyt hcg resultat eller veldig veldig lavt? Hvis det er høyt og det er utenfor , så vil den nok kanskje vise 3+.  Litt usikker. Det mest riktige svaret vil du nok få fra hcg prøvene.. 

Ylvemamma skrev:
Den beregner sikkert ant uker bassert på hvor mye hcg du har i urinen. Og dersom hcgvivået ikke 'følger boka' (feks sen hcg stigning, gravid utenfor livmora osv) så vil jo svaret bli feil.

Om du tror du kan være gravid utenfor livmoren bør du ta kontakt med legen din.

Jeg er gravid utenfor livmora, ganske så sikkert.Men venter på svar på noen prøver pluss ny ul til uka.

ønskernr2 skrev:
rett meg hvis det er feil men vil ikke ett svangerskap utenfor livmora vise et utrolig høyt hcg resultat eller veldig veldig lavt? Hvis det er høyt og det er utenfor , så vil den nok kanskje vise 3+.  Litt usikker. Det mest riktige svaret vil du nok få fra hcg prøvene.. 

jeg er faktisk usikker på det, for har hørt flere forskjellige så vet ikke hva jeg skal tro.

Back
Topp