Clearblue ukeindikator

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Hei!
Pos eggløsningstest 22/12.
Pos digital test 1-2 uker nå fredag som var. Ny positiv 2-3 uker nå på søndag.
Sist mensen 6/12.

Hva skal jeg stole på, gravitest eller mensdato? Kan jeg rett og slett bare produsere mye hcg?

Takk for svar :)
 
I følge app (ut fra 1 dag bløding)er jeg 4+6, men det stemmer jo ikke iflg gravitest på søndag?
 
Ville ha stolt på siste mens + el-test. Du kan jo ikke ha blitt gravid tidligere enn det uansett, så du produserer nok sikkert bare mer hcg. Tvillinger kanskje?[emoji5]
 
Jeg fikk 2-3 uker da jeg var 4+0 eggløsning kan tidligst ha vært den 23.12 hadde ikke sex en stund før det, men den baserer seg jo bare på HCG så kanskje vi produserer mye HCG denne gangen ;)
 
Når den sier 2-3 uker er det fra egget ble befruktet og ikke fra mens dato, men det var kanskje ikke det du spurte om ;)
 
Hvis du er 4+6 idag, så var du 4+2 på fredag. De fleste får 2-3 uker på digital da, men du fikk 1-2, så tror du var på grensen til å få 2-3 da tenker jeg[emoji846] Så fikk du 2-3 uker på søndag da du var 4+4 uker, så da stemmer det godt med at graviditetstesten sier 2-3 uker, som jo betyr at du er 4-5 uker, da du var 4+4[emoji6]
 
Og hvis du hadde posetiv eggløsningstest 22/12, og så ble den negativ dagen etter? Hvis ja, så er du 19 dpo idag, det vil si at du da er 4+3/4 idag. Så stemmer fint med den digitale uansett[emoji846]

Så hvis eltermin stemmer var du da 3+6 el. 4+0 på fredag så da stemmer det og godt med at du fikk 1-2 uker på fredag, og så 4+1/2 på søndag, som du fikk 2-3 uker, helt som det skal være[emoji846]
 
Last edited:
Hei!
Pos eggløsningstest 22/12.
Pos digital test 1-2 uker nå fredag som var. Ny positiv 2-3 uker nå på søndag.
Sist mensen 6/12.

Hva skal jeg stole på, gravitest eller mensdato? Kan jeg rett og slett bare produsere mye hcg?

Takk for svar :)

Jeg vet ikke helt hva du reagerer på her, testene stemmer jo?

Hadde du positiv el-test 22/12, så betyr det at du hadde eggløsning 23/12.
Positiv digital fredag 5.januar, da var du altså akkurat 13 dager etter eggløsning (dvs 3+6) (Når du vet når du hadde eggløsning kan du bruke den dagen (altså dagen etter positiv el-test) som regning for hvor langt du er på vei. Du har mer enn 14 dager fra første dag i siste mens til eggløsning, derfor blir det feil. Så første testen din er helt korrekt, det var 1-2 uker siden eggløsning.

Den andre testen din tok du søndag 7.januar, da var du altså 4+1, og da er det helt riktig at testen viser 2-3, siden det faktisk er litt over to uker siden eggløsning.

Det er ingenting med dine tester som tyder på hverken for lite eller for mye hcg, du har jo testet perfekt, mtp på at fikk 1-2 når det enda ikke var gått to uker, og du fikk 2-3 når det akkurat hadde bikka to uker.

Du er altså 4+3 i dag, tydeligvis med finfin stigning slik det skal være :)
 
I følge app (ut fra 1 dag bløding)er jeg 4+6, men det stemmer jo ikke iflg gravitest på søndag?

Jo, det stemmer. Er du 4+6 så betyr det at det er 2 uker og 6 dager siden eggløsning, 2-3 på digital er dermed helt korrekt. Men du er ikke så langt på vei når du hadde eggløsning 23.desember. Dvs, 23.12 var du 2+0. Du må regne derfra :) Testene stemmer jo uansett, skjønner ikke helt hvorfor du tror de viser at du er lenger på vei?
 
Back
Topp