Clearblue tidlig digitaltest

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Noen som har erfaring med clearblue tidlig digital graviditetstest? Positiv eller negativ? Er den så følsom som den sier? :)

Last edited:
Har bare prøvd den én gang. Og den var negativ når det var svak strek på strimmeltesten(ikke tidlig-test), så ikke den beste erfaringen :p Var gravid.

Har bare prøvd den én gang. Og den var negativ når det var svak strek på strimmeltesten(ikke tidlig-test), så ikke den beste erfaringen :p Var gravid.
Kjente jeg nesten ble litt lettet nå :hilarious: fikk en svak strek på vanlig Clearblue test men negativ på den digitale. Men jeg er redd Clearblue vanlig tuller med meg. Så stoler ikke helt på den. Men ble så skuffen når den digitale sa negativ og den skal være mer følsom en den vanlige. Så da er det kanskje håp fremdeles :)

På vanlig strimmeltest, ikke tidlig-test, så altså 25 i følsomhet ikke 10, så har jeg likevel fått svak men tydelig strek ved 6 i hcg. (Testing etter MA for å sjekke hcg-nedgang, så tok blodprøve samme dag/like etterpå).

Samme her. Fått så mange feile med strek på av de, men er tom for strimmeltestene :/

Så kjedelig :( har du fått strek før fristen har gått ut eller før? Her ser jeg de komme nesten med en gang men er veldig svak. Så blir de litt mer synlig etter fristen.
Har bestilt mange strimmeltester men de kommer sikkert ikke før mandag eller tirsdag, så kjedelig å vente.

Så kjedelig :( har du fått strek før fristen har gått ut eller før? Her ser jeg de komme nesten med en gang men er veldig svak. Så blir de litt mer synlig etter fristen.
Har bestilt mange strimmeltester men de kommer sikkert ikke før mandag eller tirsdag, så kjedelig å vente.
Ja, streken kommer før fristen og de er blå :/
Skal ha mens på onsdag (tror jeg), så når ikke å få nye fra babyplan til det, men regner med det ikke går denne runden heller siden testene fortsatt er negativ.

Ja, streken kommer før fristen og de er blå :/
Skal ha mens på onsdag (tror jeg), så når ikke å få nye fra babyplan til det, men regner med det ikke går denne runden heller siden testene fortsatt er negativ.

Har du tatt andre tester enn Clearblue og de er negativ? Er det kun Clearblue som er positiv?

Back
Topp