Clearblue pluss

kathrine80

Glad i forumet
svak

Jepp, jeg har vært gravid da ja :-)

Jeg har alltid fått svak strek de første ukene av graviditeten. Har aldri opplevd å få svak positiv uten å være gravid:) Bare å gratulere henne med spire! :)

selv om den er så svak atman nesten ikke ser den ? kan legge til at hun har hatt litt mensstikking i magen, men er veldig kvalm og har halsbrann

kathrine80 skrev:
selv om den er så svak atman nesten ikke ser den ? kan legge til at hun har hatt litt mensstikking i magen, men er veldig kvalm og har halsbrann

Kan du ikke ta bilde av den så vi får se? Om hun tar ny om noen dager har nok hcgmengden steget såpass at hun får en klarere strek om hun er gravid :)

jeg har ikke noe bilde av den. prøvde og ta men man ser igrunn ikke streken på bildet. demonterte testen og da er den sterkere da man bare ser den på det ``arket``

Min erfaring er at den svake positive streken er tykk og ikke sytråd-tynn. Jeg har aldri fått falskt svar med den.

Når den har vært blå og tynn, svært tynn har jeg ikke vært gravid.
Har streken vært bred som den skal men veldig veldig svak i fargen, da har jeg vært gravid.

Tykk (men svak) = positiv i min erfaring. Sytrådtynn = ikke gravid. 

Nå er jeg spent, er den tykk eller tynn?:)

denne streken er visst like tjukk som den andre, men er mer blå på ene siden enn andre. skjønte der ?

Back
Topp