Clearblue med ukesindikator

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Jeg har fått 1-2 uker på denne testen, og testet sist 13 dpo ( 1 dag før forventet mens). Når er det "vanlig", eller når fikk dere som er litt lenger, 2-3?

Tenkte å prøve en ny test om en ukes tid, da bør det i hvert fall bli det resultatet, om alt er som det skal?
 
Jeg testet også en dag før forventet mens, og fikk samme resultat. Tenker at hvis jeg hadde testet en dag etter forventa, hadde jeg fått 2-3.
 
Om en går inn på clear blue sine sider kan en lese hvordan en skal lese av testen. Jeg fikk 2-3, noe som betydde at jeg egentlig var 4-5 uker på vei;) den regner på en måte hvor lenge siden du ble befruktet:)
 
Om en går inn på clear blue sine sider kan en lese hvordan en skal lese av testen. Jeg fikk 2-3, noe som betydde at jeg egentlig var 4-5 uker på vei;) den regner på en måte hvor lenge siden du ble befruktet:)

Ja, det vet jeg godt:) Har brukt noen sånne opp igjennom. Men jeg lirer bare på når set er "vanlig" at HcG er såpass høyt at man får 2-3 uker. Det er jo ganske stort slingringsmonn. Jeg er jo 2 uker nå (eller 4 uker). Men får 1-2 på testen. Vil jo gjerne teste en gang til litt senere for å se at HcG stiger, men lurer altså på hvor lenge jeg burde vente :)
 
Ja, det vet jeg godt:) Har brukt noen sånne opp igjennom. Men jeg lirer bare på når set er "vanlig" at HcG er såpass høyt at man får 2-3 uker. Det er jo ganske stort slingringsmonn. Jeg er jo 2 uker nå (eller 4 uker). Men får 1-2 på testen. Vil jo gjerne teste en gang til litt senere for å se at HcG stiger, men lurer altså på hvor lenge jeg burde vente :)
Aha :) da forstår jeg. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har brukt den før. Så da jeg gikk på siden for å sjekke oppdaget jeg at jeg var lenger enn jeg trodde :D jeg har også sjekket i ettertid for å se at jeg fortsatt er gravid:)
 
Back
Topp