Clearblue - hjelp?

Lurrev

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2024❤️
Jeg har gått rundt å hatt på følelsen av at det er noe som ikke helt stemmer, og har vært innom tanken på at jeg kan muligens være gravid. Tok en clearblue test tidligere i dag, som ved første øyenkast var negativ (en vannrett strek) dro ut og var borte i ca. 2 timer, da jeg kom tilbake skulle jeg kaste den brukte testen da jeg, til min store forskrekkelse så en kjeempe tynn blå loddrett strek krysse den vannrette...
Kjøpte ny test, og utålmodig som jeg er, tok jeg den for et par timer siden (denne m ukesindikator) denne var negativ. Samtidig hadde jeg tisset masse i løpet av dagen, og dette er 5 dager før forventet mens. Skal jeg stole på at den er negativ, eller ta en ny en med morgenurin seinere? ..

Man skal ikke stole på testen utenfor det tidsintervallet som står på bruksanvisningen.
Jeg har aldri tatt clear blue, men på de jeg HAR tatt har det vel vært noe sånt som at den kan avleses etter at det har gått 2 minutter eller noe, og da viser den riktig "svar" i noe sånt som 5-10 minutter?

Men du sier dette er 5 dager før forventet mens, det er jo faktisk veldig tidlig til å teste, selv om du skulle vært gravid. Vent til du faktisk venter å få mensen, og hvis ikke mensen er der så tar du en ny.

Har fått alt før mange nålestriper på cb uten at det har vært ugler i mosen og spirer i livmoren... Akkurat det som skjer etter 10 min med mange av de.

Prøv et annet merke i stedet.

Hadde venta noen dager med og teste, evt ved forventet mensdag. Bruk da morgenurin og bruk test der det står gravid-ikke gravid. Mye bedre enn de der det kommer kryss eller 2 streker. Min personlige mening da=)

Back
Topp