Jeg har gått rundt å hatt på følelsen av at det er noe som ikke helt stemmer, og har vært innom tanken på at jeg kan muligens være gravid. Tok en clearblue test tidligere i dag, som ved første øyenkast var negativ (en vannrett strek) dro ut og var borte i ca. 2 timer, da jeg kom tilbake skulle jeg kaste den brukte testen da jeg, til min store forskrekkelse så en kjeempe tynn blå loddrett strek krysse den vannrette...
Kjøpte ny test, og utålmodig som jeg er, tok jeg den for et par timer siden (denne m ukesindikator) denne var negativ. Samtidig hadde jeg tisset masse i løpet av dagen, og dette er 5 dager før forventet mens. Skal jeg stole på at den er negativ, eller ta en ny en med morgenurin seinere? ..
Kjøpte ny test, og utålmodig som jeg er, tok jeg den for et par timer siden (denne m ukesindikator) denne var negativ. Samtidig hadde jeg tisset masse i løpet av dagen, og dette er 5 dager før forventet mens. Skal jeg stole på at den er negativ, eller ta en ny en med morgenurin seinere? ..