Clearblue gravid 1-2.

Fru M

Betatt av forumet
Når viste det 2-3 på dere ? Viser enda barw 1-2 på meg. Ble gravid gjennom icsi så vet når befruktning var. Hadde uttak mandag 30 april og innsett onsdag 2mai. Viser også i dag 1-2. Grunn til å stresse ? Er 4+1 i dag. Kjenner at jeg bare går å tenker negativt og at dette ikke går
 
Tenker at man ikke skal bruke g tester til å måle hcg. Er du bekymret, ville jeg kontaktet lege og spurt om å få måle hcg-nivået ditt :Heartpink
 
Tenker at man ikke skal bruke g tester til å måle hcg. Er du bekymret, ville jeg kontaktet lege og spurt om å få måle hcg-nivået ditt :Heartpink
Nei jeg vet, men klarer ikke la være :p er det bare å ringe legen å spør om å få måle ? Hvor lenge går det før man får svar ?
 
Trolig går du bare lavt hcg, som er helt normalt. Kan ev kontakte lege for å ta hcg blodprøve for å sjekke stigning. Da er det oftest to blodprøver med ca 2 døgn imellom, jeg har fått svar på det dagen etter! [emoji4]
 
Nei jeg vet, men klarer ikke la være :p er det bare å ringe legen å spør om å få måle ? Hvor lenge går det før man får svar ?

Det tar du bare på lab’en dems, så du trenger vel ikke egen legetime engang, så det har de stort sett kapasitet til ila dagen ;) kommer litt an på legekontoret hvor raskt du får svar, men tar du i dag, så får du nok svar på fredag ;)
 
Åå, d va litt godt å høre :p sikker bare jeg som stresser for ingenting. Føler alt har gått galt før, så er nok litt derfor :p

Ikke unormalt å oppleve spontanabort, men som oftest er det da fordi noe er galt med embryoet, ikke med deg. Det trenger derfor ikke å betyr at det vil skje igjen. Slapp av, ta det med ro, du kommer til å ha en baby i armene om noen måneder:Heartpink det er jeg helt sikker på!

Og du, gratulerer :Heartpink
 
Fikk 2-3 i dag, 4+0. Men jeg hadde skyhøyt hcg sistgang også, tror det er helt normalt med dine målinger også. Det er jo enorme variasjoner over hvor mye hcg man produserer :) Ville ikke bekymret meg jeg.. :)
 
Ikke unormalt å oppleve spontanabort, men som oftest er det da fordi noe er galt med embryoet, ikke med deg. Det trenger derfor ikke å betyr at det vil skje igjen. Slapp av, ta det med ro, du kommer til å ha en baby i armene om noen måneder:Heartpink det er jeg helt sikker på!

Og du, gratulerer :Heartpink
Tusen takk for fine ord :) <3 må bare prøve å ikke tenke så mye :)
 
Back
Topp