Clearblue fertilitetsmonitor

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
dytt

Jeg har den [;)] Den er kjempe bra, jeg har bare godt å si om den altså. Nå har jo ikke jeg blitt gravid pga medisinske årsaker. Men jeg anbefaler den absolutt til de som er friske og som har til dels stabile sykluser! [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg har den [;)] Den er kjempe bra, jeg har bare godt å si om den altså. Nå har jo ikke jeg blitt gravid pga medisinske årsaker. Men jeg anbefaler den absolutt til de som er friske og som har til dels stabile sykluser! [:D]

Takk for svar[:D]
Hva forteller den annet enn når du er fruktbar? Når mensen er på vei? Sier den om du er gravid?

Jeg har brukt den. Ble gravid første syklusen jeg brukte den. Har nå ei jente på 3uker. Anbefales.[:)]

ORIGINAL: Tamiria

Jeg har brukt den. Ble gravid første syklusen jeg brukte den. Har nå ei jente på 3uker. Anbefales.[:)]

Jeg ble også gravid med den[;)] Den er til salgs om noen er interessert! [;)]

I lengden er det nok billigere å ha en pfc.. Slipper å kjøpe teststrimler, får MYE info om syklus og den kan brukes som prevensjonsmiddel hele livet.

www.pfc.no

får 20 testpinner til 199 på billige-tester.no [;)]

ORIGINAL: SunShin

får 20 testpinner til 199 på billige-tester.no [;)]

Kjekt å vite[:D]

jeg bruker den nå.. så vi får se om den gjør jobben sin i slutten av november [;)]

ORIGINAL: _Milla_

jeg bruker den nå.. så vi får se om den gjør jobben sin i slutten av november [;)]

Lykke til

Back
Topp