clearblue fertilitetsmonitor

Sommer82

Andre møte med forumet
Hei

Noen andre som har erfaringer med CBFM? jeg har testet denne min første mnd nå da jeg har veldig uregelmessige og lange sykluser. tok siste test i dag, og max fant den aldri.
synes det var rart at den på siste pinnen gikk fra høy ned til lav igjen. tenkte jeg skulle teste litt med andre tester de neste dagene for å se.

Det eneste jeg kan fortelle er at jeg og sambo prøvde å få barn i godt over ett år uten resultat, så kjøpte jeg CBFM og etter en pp med denne ble jeg gravid og sitter her nå med tulla mi på en måned :)
Hadde også veldig uregelmessig syklus, men monitoren gjorde jobben sin i mitt tilfelle :)

hei. Har også prøvd ferdilitetsmonitoren ifra clearblue. Jeg brukte den bare under 1 syklus. Jeg er usikker på om jeg den ene mnd fikk maximal fertilitet, den ble høy men da dro vi på hytta og glemte monitoren hjemme;/ men jeg mener å ha lest at det går annt at den hopper ifra høy til lav. `frustrerende`. Håper det ordner seg for deg ;) her ble jeg gravid mnd etter og da helt uten monitor=) lykke til 0)

jeg håper den gjør jobben sin for meg også. men når man har så kontroll som man har med den, så blir man litt rastløs når max ikke dukker opp :)
den justerer seg vel uansett etter første runde ettersom den "kjenner" syklus litt bedre da.

Gratulerer så mye  begge to forresten forresten :)

jeg får bare smøre meg med tålmodighet så lenge, og vente på neste runde.. 

Back
Topp