Viprøver79
Glad i forumet
Krysser fingrene for degDen har ikke tørka helt ennå, men ser blenda ut....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degDen har ikke tørka helt ennå, men ser blenda ut....

Nå er mine øyne veldig trent til å se skygger skjønner jegBlenda...![]()
Nå er mine øyne veldig trent til å se skygger skjønner jegFor jeg synes jeg kan se en strek der jeg
![]()
Krysser fingrene for at det faktisk er en strek der! Får ta en ny test på torsdag![]()
Krysser alt for deg.Krysser alt for deg.

Vis vedlegget 231785 Vis vedlegget 231786 Vis vedlegget 231787 Klarte ikke slå meg til ro med den negative, får alltid svake streker på morgenurin, selv da jeg var gravid i sommer(endte i sa). Holdt meg i fire timer nå, og tok en ny. Jammen... der kom en strek jo![]()
Yes yes, den er en anelse sterkere i dag, ikke mye, men jeg ser mer rosa enn i går.Sen streken der har bare og bli sterkere!!![emoji12][emoji15][emoji7]
Yes yes, den er en anelse sterkere i dag, ikke mye, men jeg ser mer rosa enn i går.
Ææææh, jeg spotter brunt, og det stikker no helt sinnsykt i høyre eggstokk??? Ikke gravid men eggløsning??? Jeg skjønner meg ikke på syklusen min! Sammen med stikkingen kom en syyyk kvalme. Hva skjer æ?![]()
Jeg har ikke peiling, for syklusen min er helt på tur. For alt jeg vet, kan det være tanta som kommer på besøk.Kanskje du har el nå?[emoji15][emoji15][emoji15]
Vis vedlegget 231820 Tror jeg bare slår meg til ro med at dette ikke er noe. Tok tester i kveld. Svake streker som er rosa, men de hadde vært mye sterkere hadde det vært det real deal.
Vis vedlegget 231820 Tror jeg bare slår meg til ro med at dette ikke er noe. Tok tester i kveld. Svake streker som er rosa, men de hadde vært mye sterkere hadde det vært det real deal.
Prøvde en first respons early fra e-bay. Men, det ser negativt utTatt noe mer tester eller blir det og vente på tr?

Hva med deg?Tatt noe mer tester eller blir det og vente på tr?
Hva med deg?