Viprøver79
Glad i forumet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vis vedlegget 231712 Vis vedlegget 231713 Begynner å få håp nå. Noen som ser? To vertikale streker hvis positiv. Jeg ser en svaaaaak strek, og i dag har det stukket noe voldsomt i livmoren. Håååååpeeer![]()
Ja, søt lysblåJeg ser [emoji7] ser sen blå ut?
Ja, søt lysblå
Bilde? Jeg har en test til, tenker å ta i morgen tidligKrysser fingrene for deg! Tok en test idag tidlig som var veldig rar men to streker. Tror jeg skal prøve meg på en sånn test jeg også
Ser ut som den har fått litt for mye væske, har opplevd det selv. Men, syns det er en strek der jeg

Ser ut som den har fått litt for mye væske, har opplevd det selv. Men, syns det er en strek der jeg![]()
Spennende, del resultatet daSyntes det selv! Får prøve meg på en ny en etterpå
Spennende, del resultatet da

Negative tester i dag, så her var det bare lurestreker![]()
Strekene var der de, men blenda i dagSeriøst? Jeg som så de strekene så godt((
Strekene var der de, men blenda i dag![]()
Test fra rfsu, og den kom det tydelig strek på i går. Kan ikke stole på andre tester enn digital virker det somSå utrolig teit... hvilken type test brukte du idag?

Har du testet mer?Tok en ny av samme, altså onestep. Strekene er fortsatt like skjeve [emoji23] men ser en feilaplassert strek.. får komme meg på apoteket![]()
Har du testet mer?