Clearblue digital

Smiley0905

Glad i forumet
Februarhjertene 2025
EDIT::::

Med spotting mener jeg bittelitt lyyyserosa på papiret etter dobesøk, bruker bind i tilfelle men har ikke kommet en dråpe i det, og har fulgt med i snart et døgn..

Fikk 2-3 på clearblue digital for 2 dager siden, og idag fikk jeg 1-2.. på den for 2 dager siden så var det med kveldsurin, og den idag med morgenurin.. skulle vært 5+4 idag..
Noen som har erfaring med at alt har gått bra likevel? Jeg spottet litt i natt, men ingen vonde kramper, eller større blødninger..
Har booka ultralyd til mandag, så er egentlig bare ute etter folk sine erfaringer for å komme meg igjennom helga..

IMG_00860A4D-2DF9-4E12-87CF-C65470211F18.jpeg

(Bilde av makesure test, 11/5 og 14/5)

Hei <3 Det er jo fortsatt mulig at det kan gå begge veier, men ut i fra mine erfaringer, hvis dette var meg, så hadde jeg prøvd å innstille meg på at det ikke gikk veien. Både pga nedgang på digital (som man jo ikke kan stole helt på da), men også relativt svak strek i dag 5+2 hvis jeg skjønner riktig.

Jeg har mistet flere ganger selv og svake streker og cb som går til lavere tall har betydd ma/sa for meg.

Senest i august/september var det flere på forumet som var ærlige med meg og sa de trodde det ikke kom til å gå, og det hjalp egentlig litt for min del. Endte med sa i uke 7.

Jeg håper selvfølgelig at det er en sjanse for at dette går for deg, men jeg er redd det ikke ser lovende ut fra mine erfaringer.

Dette er så dritt og meningsløst, det er liksom ikke noe som hjelper. Og det å gå å vente på en avklaring er tortur. Føler så med deg, og sender en stor klem <3

Ingen erfaring med at det går nedover på cb sine tester, men hadde nettopp en runde med lyserosa utflod over flere dager, men hcg steg fint til tross, og det var en harmløs "blødning" for min del.

Jeg hadde tatt kontakt med legekontoret i morgen for en blodprøve for å sjekke hcg, også ny time igjen på mandag.

Husker du om det var stor forskjell i konsentrasjonen på urinen?

Enig med det mamma.til.to sier. Jeg hadde også insistert på å få ta blodprøve i morgen (fredag) og mandag. Ul er bare et øyeblikksbilde, og kan være for tidlig å se noe uansett nå. Men blodprøver gir tydelig svar på om det stiger eller synker. Jeg fikk blodprøver da jeg hadde min første runde med blødninger i mitt vellykkede svangerskap.

Hei <3 Det er jo fortsatt mulig at det kan gå begge veier, men ut i fra mine erfaringer, hvis dette var meg, så hadde jeg prøvd å innstille meg på at det ikke gikk veien. Både pga nedgang på digital (som man jo ikke kan stole helt på da), men også relativt svak strek i dag 5+2 hvis jeg skjønner riktig.

Jeg har mistet flere ganger selv og svake streker og cb som går til lavere tall har betydd ma/sa for meg.

Senest i august/september var det flere på forumet som var ærlige med meg og sa de trodde det ikke kom til å gå, og det hjalp egentlig litt for min del. Endte med sa i uke 7.

Jeg håper selvfølgelig at det er en sjanse for at dette går for deg, men jeg er redd det ikke ser lovende ut fra mine erfaringer.

Dette er så dritt og meningsløst, det er liksom ikke noe som hjelper. Og det å gå å vente på en avklaring er tortur. Føler så med deg, og sender en stor klem <3
Ja er den veien jeg tror det går.. ingen smerter enda eller blødninger som tar seg opp enda heller.. men har forstått det som at det kan la vente på seg.. vurderer hcg blodprøver ja, men har ekstrem sprøyteskrekk/nåleskrekk så vet ikke helt om det er noe jeg ønsker å utsette meg for, svaret kommer vel snart uansett.. :Heartred :Heartred

Ingen erfaring med at det går nedover på cb sine tester, men hadde nettopp en runde med lyserosa utflod over flere dager, men hcg steg fint til tross, og det var en harmløs "blødning" for min del.

Jeg hadde tatt kontakt med legekontoret i morgen for en blodprøve for å sjekke hcg, også ny time igjen på mandag.

Husker du om det var stor forskjell i konsentrasjonen på urinen?
Ikke veldig stor forskjell, ville i så tilfelle tenkt det var mer konsentrert på dagens test (1-2) enn den som viste 2-3..

Ja er den veien jeg tror det går.. ingen smerter enda eller blødninger som tar seg opp enda heller.. men har forstått det som at det kan la vente på seg.. vurderer hcg blodprøver ja, men har ekstrem sprøyteskrekk/nåleskrekk så vet ikke helt om det er noe jeg ønsker å utsette meg for, svaret kommer vel snart uansett.. :Heartred :Heartred
Ikke enkelt det det nei, men er som du sier, svaret får man uansett etter hvert. Enten det gikk bra eller ikke.

Krysser fingrene for deg og sender en styrkeklem :Heartred

Ikke enkelt det det nei, men er som du sier, svaret får man uansett etter hvert. Enten det gikk bra eller ikke.

Krysser fingrene for deg og sender en styrkeklem :Heartred
Har uansett legetime 29 mai, skal være første svangerskapskontroll, med blodprøve og ultralyd og hele greia, så vurderer å avvente å se… og selvfølgelig gå på timen jeg booka på mandag..

Hei!
Tenkte bare også å skyte inn at hvis testene fortsetter å være lik i styrke, og du verken får mens-blødning eller sterkere tester, så er det lurt å være litt obs på smerter i siden, i tilfelle svangerskap i egglederen. Det er jo veldig sjeldent, men greit å være obs, og å dra til lege hvis det skulle skje. :Heartred
Sånn sett kan jo ultralyd være med å gi en avklaring hvis du ikke får svar før timen din. Jeg håper fremdeles for deg, og føler skikkelig med deg i ventetiden før du får mer svar. :HeartredStor klem

Hei!
Tenkte bare også å skyte inn at hvis testene fortsetter å være lik i styrke, og du verken får mens-blødning eller sterkere tester, så er det lurt å være litt obs på smerter i siden, i tilfelle svangerskap i egglederen. Det er jo veldig sjeldent, men greit å være obs, og å dra til lege hvis det skulle skje. :Heartred
Sånn sett kan jo ultralyd være med å gi en avklaring hvis du ikke får svar før timen din. Jeg håper fremdeles for deg, og føler skikkelig med deg i ventetiden før du får mer svar. :HeartredStor klem
Oi jeg så aldri denne kommentaren!
Var jo på priv ul for noen dager siden der det ble bekreftet graviditet i livmor heldigvis, men ikveld tok blødninger seg opp så er ingen tvil om at det er SA på gang..

Mange klemmer til deg, du har vært en god støtte den siste tiden :Heartred :Heartred :Heartred

Så utrolig trist å lese dette :( Min erfaring er dessverre også at alt kan virke helt fint og at jeg ikke merket noe som helst fysisk før det begynte ordentlig. Ingen smerter, hadde graviditetssymptomer pga hcg i blodet, men svake tester har endt med SA og MA hos meg. Ufattelig vanskelig å gå å vente og ikke vite helt sikkert. Som resultat av disse erfaringene har jeg blitt veldig opphengt i at testene må være så og så sterke, for det har betydd vellykket svangerskap. Slitsomt. Sender en stor klem til deg <3

Oi jeg så aldri denne kommentaren!
Var jo på priv ul for noen dager siden der det ble bekreftet graviditet i livmor heldigvis, men ikveld tok blødninger seg opp så er ingen tvil om at det er SA på gang..

Mange klemmer til deg, du har vært en god støtte den siste tiden :Heartred :Heartred :Heartred
Åh, det var veldig leit å lese at du blør! Godt den ikke var i egglederen, men er jo helt forferdelig å gå igjennom en SA. Vet hvordan det er. Personlig syntes jeg usikkerheten var mest belastende, men det ble liksom en sånn tomhet etterpå. Håper du har noen å snakke med, som kan ta vare på deg. :Heartbigred
Mange klemmer tilbake! :love017

Back
Topp