Clearblue digital med ukesindikator

Linepine

Andre møte med forumet
Heisann :)

Jeg hører egentlig her men ville vente til jeg hadde tatt en digital før jeg presenterte meg :) Jeg er ei jente på 28 år og vi prøver på vår første. Vi har en ma og sa bak oss :( Dette er tredje gangen jeg er gravid ;)

Jeg skal være 21dpo idag og er vel ca 5+0? Den digitale sa gravid 1-2 og jeg kjenner jeg blir superstressa!!! Burde jeg ikke ha fått 2-3 i det minste og kanskje 3+ også?

Testene har vært svake denne gangen fra jeg testet 15dpo og forrige gangene har jeg fått fin og rask stigning, så jeg skjønner ikke bæra hva som skjer? :/ Har ikke blødd eller noe, har få symptomer, vonde bryst og stikkinger i magen.

Jeg er så livredd det kan være en ny abort og trenger noen trøstende ord. Får ikke sjekket med lege før over påske heller. Det er så typisk! Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom påska og imorra skal vi på hyttetur med noen venner :,(

Kanskje du produserer HCG senere? Det er det mange som gjør. Du vet uansett ikke nøyaktig hvor langt du er på vei:-) Prøv å ikkje stress så mye. Slapp av og nyt påska. Det er uansett ikke så mye du får gjort med det.

Kanskje du produserer HCG senere? Det er det mange som gjør. Du vet uansett ikke nøyaktig hvor langt du er på vei:) Prøv å ikkje stress så mye. Slapp av og nyt påska. Det er uansett ikke så mye du får gjort med det.

Jeg har tatt temperaturen med Ovia og eggløsningstester, så jeg er egentlig rimelig sikker på når jeg hadde eggløsning :( Er mest lei meg egentlig men det er som du sier, lite jeg får gjort med det.. Takk alikevel :)

Ta ny test over påske! [emoji173] Krysser fingrene for at du fortsetter her inne sammen med oss!!!

Jeg stemmer i at du tar en ny test over påske, men skjønner at det er vanskelig å vente. Typisk med helligdager akkurat nå :( krysser fingrene for deg :Heartred

Takk for støtte :) Jeg har en dårlig følelse :( Åpnet den digitale og synes streken er for svak. Jeg er temmelig sikker på når eggløsninga var men nå er jeg ikke sikker på noe som helst. Kanskje en xu? Eller en slow starter?

Jeg blir lei meg kjenner jeg :,(

Jeg har hatt en exu. Da var testene veldig svak positiv og neste dag negativ til å få positiv igjen dagen etter. Slo aldri ut på digital. Hadde også smerter i ene eggstokken. Fikk en spreng følelse. Som at noe holdt på å eksplodere. Fikk også veldig vondt ved samleie i samme eggstokk. Tiden gikk. Og testene ble aldri sterkere. Til slutt hadde jeg så store smerter at jeg bare klarte å ligge på gulvet i fosterstilling. Dagen etter fikk jeg veldig rielignende smerter. Og når jeg gikk på do lå det noe i trusen på størrelse med lillefingerneglen. Kunne se en tynn rød stripe og en pitteliten svart prikk på. Kroppen ordnet heldigvis opp selv. Uten at eggledderen sprakk. Var til ul en stund etterpå. Som kunne se arr/såret på egglederen min der det satt seg.

Har også erfaring med veldig treg økning i hcg. Med nr 2. Fikk jeg første positive testen i uke 9. Og den var veldig svak. Alle før den tid var negativ. Ikke blodprøvene hos legen klarte å oppdage hcg. Resultate er nå 9 år :)Så mulig du produserer hcg veldig seint.

Gratulerer og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)

Back
Topp