Clearblue Digital med ukesindikator

Det er jo derfor jeg skriver opp hvor langt alle de som har svart var på veg. Da kan jo de forskjellige uke+dag havne under flere kategorier. Altså 5+0 kan havne i 2-3 og 3+. Dette er jo bare for å få et roughly estimate på når man får de forskjellige utslagene, så man kanskje lettere kan finne ut når man burde teste.

Det ligger jo litt i måten jeg skriver det opp:

2-3
5+0

Da har noen (deg i dette tilfellet) fått 2-3, og ikke 3+ på 5+0. Er man 5+0 så ser du at det kan lønne seg å vente en dag, da noen fikk 2-3 da de var 5+0. Eller har jeg misforstått deg helt? :)

Haha, neida - jeg som tenkte litt feil bare ;)

ab11199412cf0ca059f6a67446dbbccc.jpg

Obs! Denne tabellen som det innledningsvis er referert til er gjeldende for hcg i blod IKKE urin - og er derfor ikke representativ i denne sammenhengen. For eksempel var min hcg i blod 4213 da jeg var 5+0, men testet fremdeles ikke 3+ med digital samme dag.

Obs! Denne tabellen som det innledningsvis er referert til er gjeldende for hcg i blod IKKE urin - og er derfor ikke representativ i denne sammenhengen. For eksempel var min hcg i blod 4213 da jeg var 5+0, men testet fremdeles ikke 3+ med digital samme dag.

Ånei! Da fjerner jeg den med en gang :) så ser jeg etter en annen tabell :)

Æsj, de er sjeldent spesifisert. Vil tippe de aller fleste viser blodprøve da dette er eneste måte å vise korrekt antall. Urinprøve er jo bare et estimat, hvor resultatet kan påvirkes av flere faktorer.

Jeg har termin i august, men må ha planlagt KS i slutten av juli, så jeg henger der, men sniker litt her også hvis det er greit :happy:....

Mine CBD:

1-2 uker 4 + 0
2-3 uker 4 + 2
3+ uker 5 + 0

Jeg har vært til prøverør, så mine dpo eller uker er nøyaktige.

Jeg har termin i august, men må ha planlagt KS i slutten av juli, så jeg henger der, men sniker litt her også hvis det er greit :happy:....

Mine CBD:

1-2 uker 4 + 0
2-3 uker 4 + 2
3+ uker 5 + 0

Jeg har vært til prøverør, så mine dpo eller uker er nøyaktige.

Tusen takk! Gratulerer så mye forresten ❤

Forøvrig var min hcg 4+0 på 110, så jeg kunne nok fått positiv digital 1-2 et par dager før? Den første digitale testet jeg ikke med før 4+0.

4+2 var min hcg ( målt i serum ) 371.

Det var de to prøvene som jeg tok for å sjekke dobling.
Jeg ser det er flere som ikke vet akkurat når det ville slått om til de ulike ukene på CBD, men enig med trådstarter at det blir et roughly estimat.

Syns det er en artig tråd :happy:. Kanskje dere skulle invitert de andre klubbene inn på akkurat denne tråden? så blir det mer materiale til statistikken?

Er jo bare å legge ved denne tråden som link hvis det går an?

Bare et forslag :)

Forøvrig var min hcg 4+0 på 110, så jeg kunne nok fått positiv digital 1-2 et par dager før? Den første digitale testet jeg ikke med før 4+0.

4+2 var min hcg ( målt i serum ) 371.

Det var de to prøvene som jeg tok for å sjekke dobling.
Jeg ser det er flere som ikke vet akkurat når det ville slått om til de ulike ukene på CBD, men enig med trådstarter at det blir et roughly estimat.

Syns det er en artig tråd :happy:. Kanskje dere skulle invitert de andre klubbene inn på akkurat denne tråden? så blir det mer materiale til statistikken?

Er jo bare å legge ved denne tråden som link hvis det går an?

Bare et forslag :)
Kan svare på det første: mulig det kunne slått ut før, men det er ikke gitt at konsentrasjonen av hcg er det samme i urin som i blod - det kan være stor differanse. :)

Jeg ville ikke hengt meg sånn opp i disse testene. De stemmer ikke overrens med blodprøvene er min erfaring. Å lage statistikk på dette er lite vits da urin konsentrasjon varierer og selv om man har over et nivå i blodet trenger ikke testen å henge med. Ta ny en gang i uken, det holder i massevis. Ikke stress hverandre opp med dette her, det ødelegger så mye av gleden!

Jeg ville ikke hengt meg sånn opp i disse testene. De stemmer ikke overrens med blodprøvene er min erfaring. Å lage statistikk på dette er lite vits da urin konsentrasjon varierer og selv om man har over et nivå i blodet trenger ikke testen å henge med. Ta ny en gang i uken, det holder i massevis. Ikke stress hverandre opp med dette her, det ødelegger så mye av gleden!

Poenget med tråden er jo det motsatte. Står jo også i orignal innlegget at det bare er et estimat da kun blodprøver kan gi riktig resultat. Oversikten er det for at man lettere skal bestemme seg for når man burde ta en test. :)

Poenget med tråden er jo det motsatte. Står jo også i orignal innlegget at det bare er et estimat da kun blodprøver kan gi riktig resultat. Oversikten er det for at man lettere skal bestemme seg for når man burde ta en test. :)
Jo, men likevel. Unødvendig fokus på de ukeindikatorene. Jeg vet hvor stresset selv jeg ble. Det er helt unødvendig!

Gikk på en testesmell i dag :hilarious: Så økning i strimmeltesten, og da klødde det så mye i fingrene at jeg tok en digital. Fikk 1-2 4+2, men var ikke uforventet :)

Jo, men likevel. Unødvendig fokus på de ukeindikatorene. Jeg vet hvor stresset selv jeg ble. Det er helt unødvendig!
Det er jo derfor tråden er her. For å se at det er normalt å ikke få 3+, selv om man er over 5 uker på vei. Fordi testene tar vi jo uansett. Dette er for å unngå panikk til dem som allerede tar testene..

Back
Topp