Clearblue digital advarsel.

Solsikke2016

Glad i forumet
Målte hcg mand morgen - 164. Samme morgen fikk jeg 2-3 på CBD. 2 timer mellom målingen. 13dpo.

Ifølge "alle" trenger CBD minst 200 for å slå ut på 2-3.

Idag fikk jeg også 2-3 på CBD. 2 timer etterpå målte jeg hcg. Den er på 3100!!! Ifølge "alle" skal CBD slå ut på 3+ når hcg er på 2000. 20dpo

Shit samma for meg :) Jeg er bare glad den stiger.

Men tør påstå CBD er mer underholdning enn vitenskap og kalde fakta ;)

Hehe, jepp, så "nøyaktig" er den (og de fleste andre tester). Det viktige er jo at du har stigning som er fin og alt annet blir bagateller. Kos deg videre med svangerskapet og alt det spennende du har foran deg! :)

Der ser man....

Gratulerer med utrolig bra tall!! Dette skal bare gå veien nå, helt fram til mål!!

Jeg får fortsatt bare 2-3 og keg hadde hcg på mandag på 2100. Min burde vært på rundt 6000 idag. Selv om jeg nå skjønner at det mest sannsynlig bare er tull, så hadde jeg jo håpet å se 3+ idag. Fryktelig ekkel følelse nå...

Jeg får fortsatt bare 2-3 og keg hadde hcg på mandag på 2100. Min burde vært på rundt 6000 idag. Selv om jeg nå skjønner at det mest sannsynlig bare er tull, så hadde jeg jo håpet å se 3+ idag. Fryktelig ekkel følelse nå...
Det skjønner jeg, men med min erfaring så er det bare å ta hele ukebiten med en klype salt! Det beste er jo å måle hcg igjen. Det kmr uansett til å gå veldig fint denne gangen :) Klem

Det skjønner jeg, men med min erfaring så er det bare å ta hele ukebiten med en klype salt! Det beste er jo å måle hcg igjen. Det kmr uansett til å gå veldig fint denne gangen :) Klem
Jeg prøver å fortelle hjernen min dette, men den vil liksom ikke ha det inn med teskje engang:)) Tør ikke be legen om ENDA en blodprøve heller. Hehe:) Nei, i morgen er det ul., også får det bare stå til. Prøver ny cbd på fredag. Testet jo på ettermiddagsurin også. Vet ikke om det har noe å si. Burde jo være nok hcg til å slå ut, men da er det sikkert bare den som ikke slår ut på 2000 likevel...:D

Jeg prøver å fortelle hjernen min dette, men den vil liksom ikke ha det inn med teskje engang:)) Tør ikke be legen om ENDA en blodprøve heller. Hehe:) Nei, i morgen er det ul., også får det bare stå til. Prøver ny cbd på fredag. Testet jo på ettermiddagsurin også. Vet ikke om det har noe å si. Burde jo være nok hcg til å slå ut, men da er det sikkert bare den som ikke slår ut på 2000 likevel...:D
MASSE lykke til imrg! Gleder meg til oppdatering :)))

Masse masse lykke til i morgen :)

Back
Topp