Pineapple_
Flørter med forumet
Tok digital test bare for gøy, så står det gravid 1-2? Jeg er 8 uker på vei, var på ultralyd på onsdagen å da slo hjertet. Nå er jeg skikkelig bekymra. Hva betyr dette??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor konsentrert var urinen?
eller det skal vel kanskje ikke ha så mye å si når du er så langt på vei
jeg aner rett og slett ikke.. håper du får ett godt svar av noen andre...
SnikerTok digital test bare for gøy, så står det gravid 1-2? Jeg er 8 uker på vei, var på ultralyd på onsdagen å da slo hjertet. Nå er jeg skikkelig bekymra. Hva betyr dette??
Tusen takkSniker
Rundt uke 7-8 går produksjon av hcg ned og stabiliserer seg, så alt er nok helt fintvar ei i augustgruppa som gjorde det samme i uke 9

dette er mitt første svangerskap, og er veldig redd for at noe går galt. Men har jo sett hjerte på ultralyd så må nesten bare stole på at alt er fint. Har heldigvis ikke flere tester og skal heller ikke kjøpe 
Tusen takk for svar alledette er mitt første svangerskap, og er veldig redd for at noe går galt. Men har jo sett hjerte på ultralyd så må nesten bare stole på at alt er fint. Har heldigvis ikke flere tester og skal heller ikke kjøpe
![]()
Lykke til Tusen takk for gode ordSniker.
Kjenner så godt igjen det du driver med. Trenger en form for bekreftelse liksom. Jeg ser og hører såå mange som får 3+ når de er 4+ et eller annet. Selv fikk jeg ikke 3+ før 6+3, og enda da var jeg egentlig lenger på vei fordi jeg ble flytta frem senere. Så de er ikke helt til å stole på de testeneLykke til
![]()
lykke til med fødsel snart! 
Tusen takk for gode ordlykke til med fødsel snart!
![]()