A
Albaoslo
Guest
Hei! Vi prøver å bli gravid og har prøvd i 5-6 mnd uten hell. Jeg har nylig sluttet å amme, og denne syklusen har vært avvikende og for meg uforståelig. Jeg har vanligvis syklus på 32-33 dager, eggløsning/EL dag ca syklusdag 19, bruker ClearBlue advanced digital EL-tester (de lilla) jevnlig for å sikre at vi treffer riktig. Denne syklusen kom derimot aldri en positiv test. Jeg hadde en del kramper og andre symptomer på eggløsning tidlig, 27. mai, 8 dager etter mensen. Når jeg testet fikk jeg tom sirkel, men sterk streker, noe jeg reagerte på. Jeg fortsatte å teste daglig. De to første var fortsatt tomme sirkler, men strekene ble svakere. Neste dag fikk jeg dog blinkende smiley, noe jeg naturligvis ble glad for. Men nå har det gått over en uke, jeg tester daglig og får fortsatt blinkende smiley, uten å få fast. LH-strekene er relativt like og nokså svake. Har noen lignende erfaringer? Jeg forstår ikke hva de er som skjer med kroppen. Har jeg hatt eggløsning veldig tidlig? Har den ikke kommet enda (syklusdag 24 nå)? Eller kan dette være en syklus hvor jeg rett og slett ikke får en eggløsning? Sistnevnte har jeg aldri vært bevisst borti. Håper noen har erfaringer med lignende og har lyst/tid til å dele, eller har noen gode råd til hva som kan gjøres. Takk