Clearblue advanced graviditetstest

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Jeg spør for noen andre, men er man gravid når det er en kontrollstrek på testen og en svakere? Hun har ikke startet opp monitoren enda men tok en test fra den

Får kjøpe både eggløsningstester og graviditetstester til denne ;)
Ok men det er vel i hovedsak en dings for å følge syklus og el for å bli gravid. Og så følger det med graviditetstester også. Eller?

Anbefaler å lese bruksanvisningen og følge den, hvis ikke er jo testen ugyldig og bortkastet.

Ok men det er vel i hovedsak en dings for å følge syklus og el for å bli gravid. Og så følger det med graviditetstester også. Eller?

Anbefaler å lese bruksanvisningen og følge den, hvis ikke er jo testen ugyldig og bortkastet.

Graviditetstestene skal vistnok også settes inn i monitoren slik jeg har forstått. Ut ifra beskrivelsene virket den mer avansert enn bare en monitor som sjekker EL ihvertfall - men har ingen erfsring annet enn at jeg kom over den på nett en dag ;)

Svar på TS sitt spørsmål har jeg derimot ikke ;)

Graviditetstestene skal vistnok også settes inn i monitoren slik jeg har forstått. Ut ifra beskrivelsene virket den mer avansert enn bare en monitor som sjekker EL ihvertfall - men har ingen erfsring annet enn at jeg kom over den på nett en dag ;)

Svar på TS sitt spørsmål har jeg derimot ikke ;)
Blir vel som digital g-test da.

Back
Topp