Clearblue advanced fertilitetsmonitor..

iii123

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
…er den verdt pengene?
Prøvd siden desember 2022 med til sammen 14 PP nå (inkludert pause etter SA), men jeg kjenner jeg begynner å miste piffen.
Er det verdt å bruke penger på en slik monitor, eller kan man like gjerne teste etter EL selv og f.eks. registrere på appen Flo?

Jeg synes ikke den var verdt pengene, synes det var like greit å bruke vanlige eggløsningstester. Jeg solgte min igjen etter noen mnd. Synes den var oppskrytt, rett og slett.

Liker den men den er begrenset i bruk. Kjøpte min brukt. Synes ikke den er verdt nypris. Jeg liker den fordi den er enklere i bruk enn strimler, men jeg liker ikke at den kun kan tas i bruk CD 1-4 og at en kun har et tidsrom på 20 dager for å finne stigning i LH og at det derfor kan være vanskelig å bruke den ved abnormale sykluser.

Jeg har en mira som jeg er veldig fornøyd med! Dog er nok denne litt stivere i pris enn CB, MEN; den viser de faktiske verdiene av både LH, E3G, PdG og FSH; om man kjøre teststaver som er beregnet på disse hormonene. Ville sjekket ut denne, har ikke angret på at jeg anskaffet den iallfall :smiley-angelic006
Den viser dog ikke om man er gravid eller ikke, finner kun hormoner knyttet til eggløsning og for å bekrefte at eggløsning har skjedd:shy:
Her er bilde av charten inne på mira appen, fra forrige syklus:)
IMG_4425.jpeg

Back
Topp