Clearblue ADVANCED Fertilitetsmonitor

Hei.

Vi har bestemt oss nå for å prøve aktivt etter å ha hatt sex i 2 år uten at jeg har gått på noen form for prevensjon, det skal sies at vi har vært forsiktig og ikke vært aktive rundt eggløsning osv, selv om vi noen ganger har hatt sex rundt forventet eggløsning. Men jeg vil ikke si vi kan kalle oss for prøvere før nå. Da har jeg sjekket på nettet hva som finnes og kom over Clearblue ADVANCED Fertilitetsmonito.

Jeg er ny her i forumet så har ikke helt kontroll på alt av forkortelser osv men skal nok komme inn i det meste :) Men mitt spørsmål til dere er om noen har prøvd Clearblue ADVANCED Fertilitetsmonitor ? Er den verdt pengene?

Jeg har en syklus som variere noe, type 26 - 29, kan den kalles regelmessig nok til å bruke monitor?

Jeg slet med å bli gravid. Kjøpte en slik monitor for å bli bedre kjent med egen syklus. Kuttet jeg ut både koffein, alkohol og snus samtidig som jeg begynte å bruke monitoren. Jeg ble gravid 1 pp med monitoren. Det kan jo selvsagt være tilfeldig men ;-)

Jeg slet med å bli gravid. Kjøpte en slik monitor for å bli bedre kjent med egen syklus. Kuttet jeg ut både koffein, alkohol og snus samtidig som jeg begynte å bruke monitoren. Jeg ble gravid 1 pp med monitoren. Det kan jo selvsagt være tilfeldig men ;-)

Ser erfaringene er flere med at det har gått på første og andre forsøk med monitoren, selv for de som har prøvd lenge. Skal bli spennende å se. Håper på TR og oppstart av monitoren imorgen ;) (Så sant jeg ikke allerede er gravid, men det tviler jeg på, vi prøvde ikke denne syklusen) :)

Ser erfaringene er flere med at det har gått på første og andre forsøk med monitoren, selv for de som har prøvd lenge. Skal bli spennende å se. Håper på TR og oppstart av monitoren imorgen ;) (Så sant jeg ikke allerede er gravid, men det tviler jeg på, vi prøvde ikke denne syklusen) :)

Så spennende! Masse lykke til :-) Jeg solgte monitoren min da jeg var gravid med sønnen min for "jeg kommer ikke til å bruke den på lang lang tid", haha.. Så feil kan man ta når man er full av hormoner, ganske sliten og litt kvalm. Angrer på at jeg solgte den nå asså :-)

Så spennende! Masse lykke til :) Jeg solgte monitoren min da jeg var gravid med sønnen min for "jeg kommer ikke til å bruke den på lang lang tid", haha.. Så feil kan man ta når man er full av hormoner, ganske sliten og litt kvalm. Angrer på at jeg solgte den nå asså :)

Haha. Ja det er vell ikke akkurat neste mann man er klar for å planlegge da ;) De har dem på 30% på vitusapotek. Men den koster fremdeles litt da. Men skal absolutt huske det du sier og ikke være så kjapp med å selge min om jeg blir gravid ;)

Back
Topp