Clearblue ADVANCED Fertilitetsmonitor

S

Sparkly

Guest
Hei.

Vi har bestemt oss nå for å prøve aktivt etter å ha hatt sex i 2 år uten at jeg har gått på noen form for prevensjon, det skal sies at vi har vært forsiktig og ikke vært aktive rundt eggløsning osv, selv om vi noen ganger har hatt sex rundt forventet eggløsning. Men jeg vil ikke si vi kan kalle oss for prøvere før nå. Da har jeg sjekket på nettet hva som finnes og kom over Clearblue ADVANCED Fertilitetsmonito.

Jeg er ny her i forumet så har ikke helt kontroll på alt av forkortelser osv men skal nok komme inn i det meste :) Men mitt spørsmål til dere er om noen har prøvd Clearblue ADVANCED Fertilitetsmonitor ? Er den verdt pengene?

Jeg har en syklus som variere noe, type 26 - 29, kan den kalles regelmessig nok til å bruke monitor?

Ja da ville jeg kjørt på :) Har brukt monitor på 2 svangerskap og nå er det på'n igjenn. Er veldig fornøyd men den og synes virkelig den er verdt pengene som gjør det litt lettere å komme seg gjennom "veien mot baby" :)

Det enda med at jeg kjøpte, har hørt variende om den selvsagt men det er det jo om alt, Fant den på 30%, selv om den fremdeles er dyr tenkte jeg at jeg bare fikk slå til.

Setter pris på flere erfaringer eller tips om flere ramler inn på tråden min og har vært borti monitoren.

To av mine venninner klarte det på første pp med monitoren, kan være det er tilfeldig, da måtte jeg også prøve! :) Er i pp 2 nå, har kun hatt høy å er på dag 23. Første pp fikk jeg maks. Så satser på den viser maks neste mnd igjen. Har hørt den bruker de første månedene på å bli kjent me kroppen, så ikke bli stressa om maks ikke dukker opp :)

To av mine venninner klarte det på første pp med monitoren, kan være det er tilfeldig, da måtte jeg også prøve! :) Er i pp 2 nå, har kun hatt høy å er på dag 23. Første pp fikk jeg maks. Så satser på den viser maks neste mnd igjen. Har hørt den bruker de første månedene på å bli kjent me kroppen, så ikke bli stressa om maks ikke dukker opp :)

Spennende. De hadde den ikke inne på det lokalet apoteket så bestilte på nett. Håper den dukker opp snart :p Må man starte den på dag 1 eller er den litt fleksibel? :rolleyes:

Spennende. De hadde den ikke inne på det lokalet apoteket så bestilte på nett. Håper den dukker opp snart :p Må man starte den på dag 1 eller er den litt fleksibel? :rolleyes:

Hvis jeg ikke tar helt feil så kan du starte fra dag 1 til 4 eller 5 :) Står ganske greit i bruksanvisningen som ligger ved, så les den nøye før du starter :) Spennende :)

Hvis jeg ikke tar helt feil så kan du starte fra dag 1 til 4 eller 5 :) Står ganske greit i bruksanvisningen som ligger ved, så les den nøye før du starter :) Spennende :)

Det skal jeg:p Har ikke mottatt den i posten enda, men TR kommer på Torsdag. Men faktisk fikk jeg mail fra posten nå ikveld at den er på vei så får den på torsdag :p Så er forhåpentligvis innafor når oppstarten bli dag 2 alt etter når jeg har mulighet å hente den på postkontoret :rolleyes:

Sniker litt fra marsforumet :)

Jeg har blitt gravid to ganger med monitoren, begge ganger var på første forsøk, så for meg var det vel verdt pengene :)

Spennende, håper jeg er like heldig. Eller i det minste at det ikke tar altfor mange PP :smug:;)

Har den gamle typen, men det går jo på det samme :) Ble gravid i første pp med mini :) Er i gang med og prøve på nr 2 nå, og starter på med monitoren på neste mens :D Det er så spennende! :) Masse lykke til :)

Hvor kjøpte du den?

Var 30% på den, og på stix. Usikker hvor lenge det varer da. Kjøpte på nett men er 30% i butikk også tror jeg (var ikke på lager her jeg bor). Kan i hvertfall velge å hente i butikk ;)
Bestilte mandagskveld idag kan jeg hente den på posten :)

Har den gamle typen, men det går jo på det samme :) Ble gravid i første pp med mini :) Er i gang med og prøve på nr 2 nå, og starter på med monitoren på neste mens :D Det er så spennende! :) Masse lykke til :)

Ja absolutt spennende. Kjenner plutselig jeg blir litt svett av at det skal gå så kjapt :laughing025 Men det er bare for vi nettopp har bestemt oss. Jeg håper i grunn det går fort. Må bare huske å kjøpe folsyre, har ikke fått startet på dette enda. Så blir bare 2 uker før eggløsning jeg starter dersom det går på første. Men håper det går bra :happy: Masse lykke til til dere også;)

Var 30% på den, og på stix. Usikker hvor lenge det varer da. Kjøpte på nett men er 30% i butikk også tror jeg (var ikke på lager her jeg bor). Kan i hvertfall velge å hente i butikk ;)
Bestilte mandagskveld idag kan jeg hente den på posten :)

Jeg bestilte på nett isted :D

Sniker litt fra marsforumet :)

Jeg har blitt gravid to ganger med monitoren, begge ganger var på første forsøk, så for meg var det vel verdt pengene :)

Jeg fikk monitoren idag og har et spørsmål, siden du har fra før ble det til deg. Jeg jpbber nattskift så jeg må ha testperioden slik at jeg vet jeg har stått opp så valgte 09-15. (Jobber kun netter foreløpig). Men dersom jeg på fri dagene feks må på toalettet kl 07:00, så må jeg jo samle opp urinen. Men kan jeg først skru på monitoren for å se om det er test dag, og dersom det er samle opp? Eller må jeg teste forløpende om jeg først har skrudd den på? Og vil den i det hele tatt vise test dag utenom testperioden?

Last edited by a moderator:
Bare spar opp morgenurinen i et sterilt beger og sett det i kjøleskapet så lenge, så kan du teste etter kl 9 som vanlig :)

Jeg fikk monitoren idag og har et spørsmål, siden du har fra før ble det til deg. Jeg jpbber nattskift så jeg må ha testperioden slik at jeg vet jeg har stått opp så valgte 09-15. (Jobber kun netter foreløpig). Men dersom jeg på fri dagene feks må på toalettet kl 07:00, så må jeg jo samle opp urinen. Men kan jeg først skru på monitoren for å se om det er test dag, og dersom det er samle opp? Eller må jeg teste forløpende om jeg først har skrudd den på? Og vil den i det hele tatt vise test dag utenom testperioden?
Du kan når som helst gå inn for å se hvilke dager som er testdager, så inga problem å planlegge :)

Back
Topp