Clearblue 3+

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Når fikk dere 3+?
Søndag 15 april: Negativ digital
Onsdag 18: Positiv +
Lørdag 21 april: 2-3 uker digital
Tirsdag 24 april: 2-3 uker digital
Torsdag 26 april: 2-3 uke digital

Kjenne eg begynner å bli kjempe nervøs :arghh: Hvorfor får eg ikkje 3+? Går stigningen for sakte oppover eller mister eg? :arghh: Flere som har hatt seine 3+ svar?
 
Har hørt om de som får 3+ etter uke 7.. Det er veldig individuelt :) hvis du først fikk din første positive 18 april, så er det nok veldig tidlig enda.

Hvorfor blir du så stresset? :)
 
Rundt 2700 er vel grensen for å få 3+. Hvorfor ber du ikke heller om å få måle hcg hos legen fremfor å ta disse digitale testene?
 
Eg fekk ikkje 3+ før 7+3 var på tidleg ultralyd i går, og alt var bra:happy:
 
Fikk de da jeg var 5+3 og jeg vet nøyaktig når jeg ble befruktet..
 
Har hørt og lest en del av de clearblue digital testene trenger veldig mye hcg til å kan gi utslag. Så regner med du må ha en god del hcg før du får 3+.
 
Jeg fikk 3+ da jeg var 4+6 denne gangen. Når det er sagt:
De testene er elendige og fryktelig lunefulle! Folk har fått 2-3 med hcg langt over 10.000. De kan IKKE brukes til å se hvilken vei et svangerskap går. Du kan godt ha langt over 2000 i hcg for alt vi vet [emoji5] de betyr ingwnting.

Ta en blodprøve hos legen hvis du er Nervøs. Da får du et korrekt svar!
 
Cb ukes vil ikke jeg stole på. Jeg fikk ikke 2-3 før jeg hadde rundt 4000 i hcg og den skal vel slå ut på mellom 2000 og 3000.
Anbefaler heller og måle hcg hos lege [emoji173][emoji173]
 
Min gynekolog sa rett og slett at eg skulle berre glømme at dessa testan fanns, for dei var rett og slett ikkje så korrekte og skapt meir uro enn godt ☺️
 
Back
Topp