Clear blue tester..

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Ser ikke så veldig lovende ut for oss denne gangen heller. Clearblue på mandag viste 2-3 mens den jeg tok nå i dag tidlig viser 1-2, er 5+2 i dag..

Noen som har opplevd det samme og endt i MA eller SA? Det ligner veldig på sist gang med SA for oss i mai da clear blue’en aldri gikk opp til 3+5.

92588734-DC25-480E-8D87-E42FEEE4A3C9.jpeg9CC9DD1B-14AA-4C9C-9116-2C562F24D2E8.jpeg

Clearblue er ustabil, dem må du ikke stole på, ta blodprøver med 48timer i mellom.
Du kan åpne de og se forskjellen på innmaten(strekene inni), men dette kan jo variere også med konsentrasjonen på urinen.
Har du andre tegn på at det går dårlig?

Clearblue er ustabil, dem må du ikke stole på, ta blodprøver med 48timer i mellom.
Du kan åpne de og se forskjellen på innmaten(strekene inni), men dette kan jo variere også med konsentrasjonen på urinen.
Okei ja det skal eg prøve på, har ganske vondt i magen i dag ja, men har hatt litt luftsmerter til nå siden jeg fant ut jeg var gravid..

E628210B-C0AC-4811-B771-9A0625D0DADD.jpeg

Vet ikke om eg ble så mye klokere

Testene på 1-2 og 2-3 ser hvertfall like og ikke svakere ut. Det ville jeg tatt som et godt tegn.

Testene på 1-2 og 2-3 ser hvertfall like og ikke svakere ut. Det ville jeg tatt som et godt tegn.
Enig her altså, ville ikke tatt sorgene på forskudd :Heartred

Ikke direkte svar på det du spør om, men kanskje du kunne fått tatt en blodprøve i dag og over helga for å sjekke hcg stigningen?❤️

Back
Topp