CLEAR BLUE GRAVIDITETSTEST....

Ja men du fikk ikke en test av et slag som var svakt positiv så en test av et annet slag to dager etter som var blankt negativ? Er det som er frustrerende..... Den loddrette streken ser jeg godt når jeg holder testen fra meg, og når jeg holder den nærme. Det er en tydelig skygge.,,,,, men på den fra billige teste er det ikke tegn til noe.

Hm, nei, beklager Trine82, det fikk jeg ikke med meg at du hadde tatt en annen type test etterpå som var blankt negativ. Jeg krysser fingrene for deg!

Kittekat; nei, beklager. Her i Oslo er det noen som dem bare. Men Clearblue har jo en egen internett side, kanskje man kan bestille dem derfra?

dere får lykke til med testinga, damer[;)] håper det har klaffet for dere[;)]

Tipper du er gravid jeg!!! Var slik til meg da jeg var gravid med sistemann, du ser ingenting hvis den er neg, uansett hvor mye di snur og vender på testen... Men ta en test til så er du sikker.... Venter i spenning!!! [:)]

ORIGINAL: Frøkenfryd

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Akkurat det samme skjedde meg i helgen. Tok en test Clearblue test på torsdag, dagen jeg skulle hatt mensen, og den var negativ. Da mensen ikke hadde kommet i løpet av natt til søndag tok jeg en test søndag morgen og den var VELDIG svak positiv. Den streken som skulle lage et kryss var som en skygge. Ble litt frustrert da, så vi gikk på en døgnåpet apotek og kjøpte en digital test fra Clearblue. Greit nok at den er veldig dyr, men da får du iallefall et veldig klart svar.
Tok den i dag morges og der stod det "gravid"! [:D]
Anbefaler deg å gjøre det samme. Bedre enn å gå i uvissheten......

Frøkenfryd.

Ville bare si gratulerer!!!!! Så gøy!!! [:)]

Du har sikkert skrevet det inne på ventegjengen, men dit tørr jeg ikke gå inn i frykt for å bli stresset av alle som sikkert allerede er gravide. Håper jeg blir med deg over til gravidsidene snart!!

Klem og et stort hurra fra meg!

Tusen takk for det Gika! Ja, får håpe at du og mange andre slår følge over på graviditets sidene snart!
Jeg går fortsatt rundt og tør ikke helt stole på det ennå. Skal til legen i morgen, så da får jeg forhåpentligvis litt mere svar.
Legetimen var bestilt av andre grunner fra før av.... [;)]

Jeg satt inn to egg den 11. juni, og allerede etter 2 uker tok jeg to ClearBlue-tester. De ble knallblå med èn gang. Både plusstegnet og kontrollstreken var veldig synlige. Tok to nye tester igjen en uke senere (som egentlig var det tidspunktet jeg hadde fått beskjed om å vente til), og de var også knallblå.
Men man kan jo likevel være gravid selv om plusstegnet/streken er veldig svak. Da er det bare å vente noen dager eller en uke og prøve en gang til. Hormonmengden (hCG) øker mye de første ukene, og er du gravid bør testen bli tydeligere noen dager senere.
Lykke til! [:)]

Hei Trine!

Jeg er fryktelig spent på dine vegner... ikke så ofte jeg er her inne, men ville bare fortelle deg at jeg fikk ein helt lys, lys rosa strek på min test da jeg testa for 2 pp siden... riktignok en QR test da,.. men.... uansett jeg var IKKE gravid! Tanta kom etter noen dager...

Ikke for å dempe spenningen, men slik var det altså med meg den gangen... lykke til!

Nå har jeg vært hos legen. Han sa at det var vanlig at mensen hang seg opp etter p-pilleslutt. Uten at det var noe farlig. Tok en GU, han kjente på eggstokkene mine, og de var fine. Hadde de vært hovne kunne det være tegn på cyster, men det var de ikke. Livmoren var ikke forstørret så er ikke gravid. Skulle bare vente en måned til å se om den kom. Blei litt lettet da, at det sannsynligvis ikke er noen ting [:D] Bare å vente mer nå da, har jo blitt god på det nå..

Jeg vet ike....

Men krysser fingrene for at den er positiv.....

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp