CLEAR BLUE GRAVIDITETSTEST....

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Tok en cb test på lørdag. Den med kryss. Den så temmelig negativ ut, altså en minus. Men ved nærmere syn så kunne man se en skygge, der hvor teststreken skulle være... Så jeg lurer på om man kan skimte der streken skulle vært på en negativ test.... Om man snur på den og holder den opp mot lyset.... Skal man da kunne se en skugge av der teststreken skulle vært? Eller er den svak positiv??? Lurer så fælt........ Samboeren min så også den skyggen, men den er utrolig svak, så han konkluderte med at den var negativ.... Men jeg er usikker... Når jeg så på testen nå etter et døgn (hadde ikke kasta den) Kunne jeg se tydelig den skyggen ...... Pliis hjelp meg..... Er den negativ????
 
Heisann!!!
Så spennende... Det var jo akkurat sånn det var med meg, og du var overbevist om at jeg var gravid, selv om det måtte flere tester til før jeg selv var sikker...
 
ÅÅÅ!! Kanskje du er heldig[:)] Det er som du sier en strek er en strek. Den blir vel strekere og sterkere - så det er jo fullt mulig at det bare er tidlig - derfor vises den bare ørlittegrann!!!

Lykke til med videre testing.
 
jeg ser den når jeg holder den fra meg, såvidt... og særlig når jeg vrir litt på den... Men nå er jo testen 1 døgn gammel da.. men skyggen kom etter ca 9 minutter, og testen var gyldig i 10 min sto det.. er så spent og så usikker... TROR den er negativ da... Må ta ny imorra...
 
Spennende...Lykke til med flere tester [:D]
 
Unner deg virkelig en positiv test![:D]

Lykke til med neste test i morra[:D]
-husk å drikke litt vann før du legger deg, da, så du har noe å måle av i morratidlig [;)]
 
Lykke til! Håper virkelig at den er positiv!
 
Heisann:)

Når jeg var gravid sist brukte jeg clearblue tester. Når jeg testa meg en dag etter forventa mens,så var den veldig svak streken der,men det var en strek der. Den var positiv faktisk=)jeg tok test igjen flere dager etter hverandre,og streken ble bare tydeligere for hver dag som gikk....så ta en test igjen du...du kan være gravid[;)] Go'klem
 
så når den var negativ var det ikke mulig se se teststreken? Selv om man vrir på testen og holder den opp mot lyset?? Tok en billige teste test nå.. men nå er det ikke lenge siden jeg tisset sist og har drikki en del... og den ar negativ.. Noen som veit om CB er mer følsom enn den fra billige teste?? Får teste igjen imorgen tidlig, i morgenurin....
 
Når jeg brukte cb tester så mener jeg at teststreken ikke syntes i hele tatt ja...men jeg er ikke helt sikker,men det beste er å ta en test i morgenurin,og iallefall hvis det er rett etter forventa mens...LYKKE TIL=)
 
nei mente testestreken.. Det skal jo bli en pluss.... Den vanrette streken er klar og tydelig, og man kan se en liten liten skygge av den loddrette. Er jo den loddrette som viser om man er gravid... så jeg lurer på om man på negative tester kan skimte den loddrette streken alikevel... eller om man ikke ser noen antydning til den da..
 
er jo 67 dager sidens iste mens her... så om jeg har hatt eggløsning har ikke jeg peil på, og ikke når den isåfall har vært heller. Derfor jeg tester sånn innimellom mens jeg venter på tanta... men nå var testen litt annerledes.... Du får ha lykke til. Skal krysse fingrene for oss begge.. [:)]
 
Nå er det noen mnd siden jeg testa meg sist,så jeg er litt usikker på hvordan testen er i dag...men det er 2 "vinduer" ikke sant??den første er vel kontrollvinduet,og der blir svaret det samme uansett.Jeg husker ikke helt om det er kryss el strek der men...Men i det andre vinduet er testruta.som sagt så husker ikke jeg om det er en strek el kryss det skal være der hvis positiv,men hvis det ikke kom opp noe sluttstrek der så kan det være at det ikke kom nok urin på testpinnen...
 
[:D]Lykke til med testen i dag, om den ikke allerede er tatt![:D]
 
Lykke til med testing...[:D]
 
Tok en test fra billige-teste idag tidlig, som var ganske så negativ [:@] Det var det jeg trodde egentlig, men det er en strek på den CB testen... Så det synes jeg er merkelig. Tror jeg skal kjøpe en ny CB jeg... Men jeg tror jeg ringer legen min nå, og bestiller meg en time. Kan ikke gå sånn uten mensen i maange måneder..
 
lykke til, da.. -
håper håper håper!!![:D]
 
Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Akkurat det samme skjedde meg i helgen. Tok en test Clearblue test på torsdag, dagen jeg skulle hatt mensen, og den var negativ. Da mensen ikke hadde kommet i løpet av natt til søndag tok jeg en test søndag morgen og den var VELDIG svak positiv. Den streken som skulle lage et kryss var som en skygge. Ble litt frustrert da, så vi gikk på en døgnåpet apotek og kjøpte en digital test fra Clearblue. Greit nok at den er veldig dyr, men da får du iallefall et veldig klart svar.
Tok den i dag morges og der stod det "gravid"! [:D]
Anbefaler deg å gjøre det samme. Bedre enn å gå i uvissheten......
 
Back
Topp