Clear blue digital ukesindikator

B_Ava

Andre møte med forumet
Hei ☺️ håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med et spørsmål. Jeg har prøvd å blitt gravid siden Feb 2019 og har nå 07.05 19 fått positivtest 4 dager før mens. fra tidligere svangerskap har jeg ikke fått positiv test før etter forventet mens. Det som fikk meg til å stussse var at clear blue digital sin ukes indicator viste 2-3 uker. Har ikke brukt denne ved tidligere svangerskap så har ikke noe å sammenligne med. I April Kom mensen 1 uke for sent, men bare negative tester. Tester også etter mensen var ferdig for å forsikre meg Om at det ikke var festblødning. Noen som har opplevd lignende? Begynner å tenke på om det Kan være to inni her

Ps: vet at det heter indikator og ikke nødvendigvis stemmer helt, men har ledt at den er 93% korrekt.

Det kan være to. Eller du kan ha hatt eggløsning tidligere enn vanlig. Eller du kan produsere mye hcg.

At den viser 2-3 vil bare si at det er hcg på mellom ca 160-2000 (omtrent), så det er veldig individuelt når den slår ut "høyere", da vi produserer hcg forskjellig. Du kan også ha hatt tidligere eggløsning, egget har festet seg tidlig i dpo-land eller at hcg er akkurat hva som trengs for å vise 2-3.

Ta det som et veldig godt tegn at hcg stiger såpass ;)

Det hun over sier. Og ikke minst: Gratulerer så masse! :Heartred:Heartred:Heartred

Gratulerer såå mye :happy:

Ville nok valgt tidlig ultralyd i uke 8-12 for å se:D

Back
Topp