clare blue med ukeindikator??

PS.I Love You

Gift med forumet
Svigerinna mi tok en sånn i dag og den viste at hun var 3 uker på vei. Altså gravid. Er dette tester man kan stole på??
Skal jeg liksom bli tante nå?? Å hvor langt regner man at hun er på vei da i uker??

såklart kainn man stol på dæm... koffer sku man itj kun d?

Nei vet ikke jeg.. Vet ho testa ganske tidlig inforhold til ikm. Har ikke peiling jeg. Men da blir æ vel nødt t å innse at æ ska bli tante på sein sommeren.

ja, testen tester jo bare om det er HCG i blodet, altså graviditetshormon. Er det ikke det, så hadde den ikke vist positiv.
Antall uker, går på mengden HCG det er i blodet. Dette stiger nemlig masse i starten.
Mener at med den testen, når den sier at hun er 3 uker på vei, så er hun 5 uker på vei, for den viser hvor mange uker det er siden hun ble gravid. Og så legger man på 2 uker, som er de 2 ukene før man ble gravid.

ORIGINAL: PS.I Love You

Nei vet ikke jeg.. Vet ho testa ganske tidlig inforhold til ikm. Har ikke peiling jeg. Men da blir æ vel nødt t å innse at æ ska bli tante på sein sommeren.

ska væll litt te før dæm e falsk positiv sånn som æ har forstått d.. men såklart d KAINN jo sje feil..

er det vanskelig for deg å innse at du skal bli tante? ser du er prøver...

Svigerinna mi tok en sånn i dag og den viste at hun var 3 uker på vei. Altså gravid. Er dette tester man kan stole på??
Skal jeg liksom bli tante nå?? Å hvor langt regner man at hun er på vei da i uker??

Var ikke det en litt rar formulering..? Ja, klart man kan stole på en graviditetstest,.. Tok selv en sånn og fikk opp 3 uker, men ble satt tilbake 10 dager på UL så helt nøyaktig på ukene er den nok ikke.. Det varierer vel litt hvor mye hcg man produserer..

Ikke meninga å høres negativ ut men dette er en situasjon der boren og dama bor hjemme hos mine foreldre de har ikke jobb ellee bil lappen. Ingen form for inntekt. De har vært sammen 2?mnd.

Her sitter jeg som prøver på 5! Året og syns synd på de og situasjonen. Men syns også synd på meg selv. Hadde liksom et lite håp om å komme med første barnebarn i min familie om ikke annet ettersom broderen er 4,5 år yngre enn meg. Men sånn blir det så klart aldri.

Ja, det ser ut til at du liksom skal bli tante nå. Jeg tror de testene er ganske sikre, og hvis det sto 3+ på ukeindikatoren så betyr det at hun er 5 uker på vei eller mer(testen viser ikke lengre enn til 3+), så da testet hun heller ikke sååååå tidlig.
Så gratulerer[:)]Sjokket vil forhåpentligvis roe seg etterhvert og da ser du nok lysere på det[:D] Det er litt ironisk i blant å se på alle prøverne som er så klare til å få barn, men som aldri får det til og så er det de som blir gravide bare ved å se på det motsatte kjønn. Og det kan nok føles urettferdig, men neste gang blir det din tur! Prøv heller å glede deg over at du skal få et tantebarn![:)]

Back
Topp