cizzyen

sto opp i 7 tia idag å testa...den va neg...[:(][:(][:(][:(] så jeg gikk å la meg igjen jeg...ble såååå DEPPA[:(][:(]

men æ ringt å snakka m sykehuset og ble enige om å fortsette på medisinen og se om jeg får mensen (skal ha den imorgen) så teste på nytt om noen dager...
i høst da jeg var gravid så var første test neg,men etter nesten ei uke så var den pos..så vi håper på at den kan bli pos..[:)]

ORIGINAL: Cizzyen

sto opp i 7 tia idag å testa...den va neg...[:(][:(][:(][:(] så jeg gikk å la meg igjen jeg...ble såååå DEPPA[:(][:(]

men æ ringt å snakka m sykehuset og ble enige om å fortsette på medisinen og se om jeg får mensen (skal ha den imorgen) så teste på nytt om noen dager...
i høst da jeg var gravid så var første test neg,men etter nesten ei uke så var den pos..så vi håper på at den kan bli pos..[:)]

[:(][:(][:(][:(][:(]

krysser jo fingrene for at det samme skjer denne gangen... håper virkelig!! men fortsetter du på medisiner kan vel dette også være en grunn til at tanta ikke kommer (?) så det kan jo skape stor forvirring for deg...off..får bare håpe at du får en pos test snart!!!

Ja,jeg får vist ikke mensen før jeg slutter på medisinene...men jeg skal teste på torsdag igjen...viss den da er neg så må jeg slutte på medisinene og bynne på nytt med et nytt opptinings egg ved neste mens..da skal jeg kansje få mensen i helga...off...hadde vært så supert om jeg kunne fått en pos test..har så lyst på baby i 2008...
(ringer klinikken og spør om alt jeg vøtt...) må jo vite hva som skjer,bra du spurte om det med mens,hadde ikke tenkt på det jeg...

var ikke for å ta fra deg håpet, men greit være klar over, så man ikke blir så sinnsykt skuffa....
men nå satser vi på pos test på torsdag da!!!!!

ORIGINAL: *ruge*babytutta

ORIGINAL: Cizzyen

[:(][:(][:(][:(][:(]

krysser jo fingrene for at det samme skjer denne gangen... håper virkelig!! men fortsetter du på medisiner kan vel dette også være en grunn til at tanta ikke kommer (?) så det kan jo skape stor forvirring for deg...off..får bare håpe at du får en pos test snart!!!

Signerer denne, krysser fingrene.

jeg er glad du satt meg på tanken...tenkte ikke på det jeg...vil jo så gjene FÅ BABY I 2008, men det ser dårlig ut da...så sinnsykt trist at det ska være så vanskelig å få baby...iallefall når man kjenner flere som har tatt abort,eller er alenemor....da er det tungt å prøve sååå hardt,å ikke få det til[:(][:(][:(]

[:(][:(][:(]
håper virkelig det samme skjer igjen og at du tester positivt på torsdag da...

ORIGINAL: Hope

Signerer denne, det var trist med den negative testen i dag, men det er et lite håp igjen, fortsat lykke til.

takktakk[:)]
ja jeg håper at testen er pos...off..det har vært en tung og trist dag...ikke gøyt dette azz...lurer på når det skal bli jeg...håper lykken er bedre på torsdag...

ORIGINAL: Hope

[:(]sign denne, hååååååper at testen i dag viser feil..

ja det hadde vært supert..vi vil så gjerne ha en baby til julen...det hadde vært helt toppers...
ØNSKET ER SÅ STORT...

Back
Topp