cizzyen

babytutta

Forumet er livet
lyyyyykkkke til med testing i  morgen[:)]
har du sniktesta noe elller??? (jaaa jeg er så spent på åssen det går med deg!)

krysser fingrene[;)]

ja!!!!!!!!![:D]

krysser alt eg har for deg[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Signerer denne jeg, venter spent på svar[;)]

ORIGINAL: pikolino

Lykke til. Nå må vi få noe postitivt her, sånn at vi kan få en bølge med ja-tester [:)]

Enig[:)]

Masse lykke til, krysser alt jeg har.
[:)][:)][:)]

ORIGINAL: pikolino

Lykke til. Nå må vi få noe postitivt her, sånn at vi kan få en bølge med ja-tester [:)]
Så enig, så enig[:)]

Masse Lykke til med testingen[:D]

oioioi...så fine dere er jenter[:)][:)][:)]
nope har ikke sniktestet...tør ikke det,for når jeg ble gravid i høst så var det neg test da jeg skulle teste...så etter 5 dager med mange tunge tanker så spydde jeg,da tok jeg den digitale testen dagen etter...da var den pos....å gud kor glade vi ble...så jeg har ikke klart tanken på å snikteste,før i morgen...hehehe[:D]
men jeg er 99% sikker da jeg har mange av de samme symptomene som jeg hadde sist jeg var gravid[;)]
JENTER, JEG HAR FRI IMORGEN SÅ JEG KOMMER INN PÅ NETT I MORGEN TIDLIG OG FORTELLER HVA TESTEN SIER...hihi[:)] ja jeg også er sååå spent...hihi,kan nesten ikke vente...hihi[:)] 

ååååååå, så kjekt å høre at du har en god feeling[:D][:D]
nå er eg enda mer spent på å komme innpå imorgen og sjekke[;)]
guuuuuud, så spennende[:D]

Da har jeg bare en ting å si, jeg må nok prøve å snike meg inn på jobb og se hvordan det har godt med deg, jeg holder tomlene for deg og håper at du har rett

[:)][:)]hihi[:)][:)]
ja jeg er sååå spent over morgendagen[:)][:)]
jeg bynner å grine uanz,men viss test er neg så blir jeg virkelig nedfor...
men det vil jeg ikke tenke på før i morgen, off...disse 2 ukene før testing er laaange...men gud hvor herlig det er å ha dere jenter her inne...ENDELIG EN PLASS HVOR VI JENTER KAN SNAKKE SAMMEN/STØTTE HVERANDRE OG BÆKKE OPP HVERANDRE[:)][:)] hihi[:)]

[:)][:)]takk alle sammen[:)][:)]

ja jeg SKAL komme inn å dele nyheten med dere,håper den er pos...skal ha mensen på tirsdag viss den er neg,får jeg ikke mensen da tar jeg en ny test på onsdag,men håper jeg slipper det...hihi[:)][:)]

ORIGINAL: Hope

ååååååå, så kjekt å høre at du har en god feeling[:D][:D]
nå er eg enda mer spent på å komme innpå imorgen og sjekke[;)]
guuuuuud, så spennende[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

sant ELINR det er godt å ha dere jenter her inne[:)][:)]
er så mye støtte og mye positivitet her inne[:)]

ORIGINAL: Cizzyen

Den skriver jeg under på. Helt enig... [:)]

ORIGINAL: Cizzyen

skriver under på denne her jeg også, men det er et problem er kanskje litt for mye på PCen for tiden[8|]OBS da!!!! Hva med alt det andre jeg skulle ha gjort da, eh pytt å.

ORIGINAL: ElinR

ja hadde jeg ikke hatt dere jenter her inne å snakka med hadde jeg blitt gaaaaaaaaaaaal, jeg kjenner nemlig ingen i "den virkelige" verden som jeg kan prate slik med, men stakkars dere når jeg starter med spray, sprøyter og blir ruger , DA kommer jeg til å mase masse [:D][:D][:D][:D]

Denne må jeg bare signere, dere bør grue dere til jeg skal bli ruger; da må dere svare på aaaaaalt engang til sikkert.. hihihihihihihihihihihi......

åssen gikk det?? du har vel fri, så soooover vel kanskje?? hihi
er så spent på resultatet ditt nå!

Back
Topp