Cizza03

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse lykke til med uttak idag. [:)][:)][:)]

Lykke til[:)][:)][:)]

TAKKTAKK SNUPPER[:)][:)][:)]

Så gøyt at dere husket på meg, spez til deg bobbo-vennen som laget egen tråd til meg..
Hadde time 08.00 imårrest,så var første mann ut, samme på onsdag, første mann i rekken da oxo..hihi[:)] hælig det,så slipper vi så mye venting...hihi[:)][:)]

Idag føltes det som det aldri tok slutt...fikk heldivis masse bedøvelse,så litt sløv kan man nokk si jeg ble...hihi[:)]
Hele 24 egg kom ut...mest på høyre eggstokk...så jeg har vondt som bare det nedentil i dag..prøvd å ta meg litt smertestillende men,men...au-au-au....

Så jeg har sovet både i sengen og sofaen etter at vi kom hjem,det var godt det...så min mann tar godt vare på meg, er vist litt stolt av meg i dag han..hihi[:)] skal innrømme at det er deilig å bli dullet litt med...for vondt gjør det..men,men...

Er spent på morgen dagen når de ringer fra laben[:D]

Ja sant...men har kjent det på kroppen at det har forgått produksjon i helgen...hehe[:D]
Legen mente at dette skulle gå veldig bra[:D]

Så NÅ er håpet stort...håper vi oxo får masse egg på frys etter at vi har lyktes og fått VERDENS BESTE JULEGAVE...hihi[:)]
Kommer til å bli så lei meg viss vi ikke lykkes...men nå skal jeg ikke tenke på det...

GLEDER MEG TIL Å OPPDATERE DERE I MORGEN[:)][:)]

JA DU HAR RETT[:D][:D][:D]

HER SKAL JEG BARE HA POS TANKER...ER SÅ SPENT ATTE[:D][:D][:D]
BLIR 2 SPENNENDE UKER ETTER INNSETT PÅ ONSDAG..GLEDER MEG TIL DE RINGER FRA LAB I MORGEN[:D][:D][:D]

Wow, dette høres bra ut da vennen, merker jeg ikke har fulgt helt med i svingene her, trodde ikke du hadde kommet så langt jeg. Krysser fingrene alt jeg kan for at du for supre nyheter i morgen og et dusin i fryserenogså.

Men det viktigste av alt er at et av dem er gullegget slik at dere kan tenke på andre ting 9 mnd fremover og etter det også[:)]

Ønsker deg iallefall lykke til i rugeperioden, dette her går nok bra denne gangen [;)]

oioioi! 24 egg[:D][:D][:D]

Her må jo berre gullegget væra[:)][:)][:)]

Nesing, Twinanne og Vestlandsjento:

Ja GULLEGGET er kommet for å bli...hehe...[:D][:D][:D][:D] neh,her er det full produksjon..hihi[:)][:)][:)]
Håper julegaven blir oppfyllt[:)][:)][:)]
Har vært veldig rar i kroppen i helga å hatt veldig vondt i dag..håper det bedrer seg,vondt å stå & gå...
I fjor hadde vi bare 16 egg,så dette var pos[:)][:)]

Skjønner godt at dere ikke har fått med dere alt,jeg har oxo vært litt stille av meg da[;)]

Håper bare at sykehuset skriver ut sykmelding på 2 dager...jobben ringte i dag om jobbing, de vet ingenting..,men sa ikke noe om at jeg blir borte imorgen og onsdag da jeg hadde bestemt meg for å ringe i morgen å si at jeg er syk...så må ringe klinikken imorgen,viss ikke må jeg til fastlegen..har ikke rett på egenmelding enda:/
Kansje hadde det vært best å ringt i dag...jaja...det er for sent nå iallefall...:/

ORIGINAL: snuppis30

24 egg????? Wow [:D] Masse lykke til [:)]

24 egg er jo utrolig bra det da Satser på at det er flere gullegg iblandt de

Ta godt vare på deg selv nå framover. Blir spennende å høre oppdateringen i morgen, satser på mange befruktede egg

ORIGINAL: Gjørdis

24 egg er jo utrolig bra det da Satser på at det er flere gullegg iblandt de

Ta godt vare på deg selv nå framover. Blir spennende å høre oppdateringen i morgen, satser på mange befruktede egg
Bra jobbet[:)]

takk jenter...[:)][:)]
jo da, er ikke så verst jobbet...hehe[:)][:)][:)]
gleder meg til de ringer i morgen[:)][:)]

Håper gullegget er her...hehe[:)][:)]

Oj, du er litt av en ruger du Cizza03. 24 egg er MASSE!
Skjønner du er litt øm i magen...

Håper det blir mange flotte befruktninger da, slik at du har til søskenforsøk også[:)]

Krysser fingrene for deg! Gleder meg til oppdatering.

heeeey[:D]
var ute en tur når de ringte[:D][:D][:D]

HELE 14 EGG BLE BEFRUKTET[:)][:)]

så nå må vi bare få gulleggene her så vi kan få en flokk med søsken oxo...hihiihi[:D]
når hun ringte fra laben 13.35 så spurte hun om formen min ( sa jeg hadde fått forstoppelse,men det var normalt med så mange egg....[:D]) og om jeg hadde hørt hvordan blodprøven var...
De sa ikke noe i går om hvorfor de tok blodprøve,trodde det var normalt jeg...[;)]
Men de skulle ringe meg før 15.00 viss den ikke var i orden...oe hørte vi ikke noe så kunne vi møte opp som avtalt i morgen....
Ble litt redd og sa spøkefullt m tårer i øyene at jeg håpet at hun ikke ringte tilbake...[;)]

Å VET DU KA.....

hun ringte ikke....så da blir det EGGINNSETTING I MORGEN[:D][:D][:D][:D][:D]

ER BARE SÅ LYKKELIG[:D][:D][:D][:D][:D]

Åååååå, så bra at hun ikke ringte tilbake da[:)]

Kjempemasse lykke til med innsetting i morgen, og vær en skikkelig rugemaskin framover[:D]

takk[:D][:D]
ja håper jeg fortsetter i samme retning nå[:D][:D][:D]

var jo så spent på om hun ringte....men heldigvis så gjorde hun ikke det...er sååå gla for det[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja kan tenke meg at du er glad og letta nå[:)]

Blir spennende å følge deg videre nå i rugeperioden[:)]

Back
Topp