CiZz82

Så kjipt med den negative testen. Men bra at du har flere på frys og er snart igang igjen.
Lykke til med neste innsetting[:)] 

ElinR:

Den ble ikke så super denne telefon samtalen til sykehuset...for jeg får ikke bynne på igjen før til høsten...så må vente til august...[:@]

MEN da fikk de høre det ja..jeg klaget og sa at hun måtte bringe den vidre...for vi satt og snakket med sykepleieren sist om at vi skulle få fortsette før ferien viss vi fikk egginnsetting før de tok ferie...så ringer jeg inn mens og får høre at de ikke har plass til oss...
ååååå...jeg ble så sint...og jeg godtok ikke unnskyldningen hennes..jeg ga meg ikke før hun hørte på meg, og stod på mitt...åååå de knuser det lille håpet vårt som de forlenget sist vi snakket med de...[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

HOPE:

Takktakk...trenger det...ett egg igjen og vi får ikke starte før til høsten...argh[:@]

ORIGINAL: ElinR

ååååååh, så kjedli å måtte vente til august da !!!! [:@][:@][:@][:(][:(][:(]
du får prøve å nyte sommern i mellomtia

Ja vi må det...blir kansje ny jobb på meg..håper på det..[;)]
Tenkte å prøve på en mirakelbaby i mellomtiden..det hadde vært noe det...[;)]
Så nå skal jeg nyte vin i sommer og prøve å slappe av...[;)]

Men vi ble sinte og lei oss ja...[:@][:(]

ORIGINAL: CiZz82

ååååååh, så kjedli å måtte vente til august da !!!! [:@][:@][:@][:(][:(][:(]
du får prøve å nyte sommern i mellomtia

Ja vi må det...blir kansje ny jobb på meg..håper på det..[;)]
Tenkte å prøve på en mirakelbaby i mellomtiden..det hadde vært noe det...[;)]
Så nå skal jeg nyte vin i sommer og prøve å slappe av...[;)]

Men vi ble sinte og lei oss ja...[:@][:(]

skjønner dere veldig godt!!!! d er ikke lett å koble av syns jeg og tenke på andre ting når den tingen man lengter mest etter her i verden lar vente på seg uten at man kan gjøre noe selv liksom........[:(]

Sant...man lurer jo på når man skal lykkes...

Back
Topp