Civciv!

lykke til på UL i dag! Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg var sikker på at det var i dag jeg. Lykke til i morgen da!
er vel bare naturlig å være redd og bekymret for ul timen. jeg er det jeg også, og jeg skal først om 2 uker (i underkant da)

Jo'a... før var jeg mer spent. Nå er jeg livredd. [&:] Takk for lykkeønskning. [:)] Er sååå glad for at mannen min fikk fri fra jobben til å bli med altså.  Bare 5 timer igjen nå...

ORIGINAL: civciv

er vel bare naturlig å være redd og bekymret for ul timen. jeg er det jeg også, og jeg skal først om 2 uker (i underkant da)

Jo'a... før var jeg mer spent. Nå er jeg livredd. [&:] Takk for lykkeønskning. [:)] Er sååå glad for at mannen min fikk fri fra jobben til å bli med altså.  Bare 5 timer igjen nå...

ååååååååååååh... leeeenge til! håpet det var tidlig på morran! [;)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Masse masse lykke til i morgen[:D]
Det går så bra vet du[:D]
Gleder meg til å høre tilbakemeldingene fra UL!!!
*Jeg også vil !!! hehe*

Tusen takk for beroligene ord og lykkeønskning. Oppdaterer alt så fort jeg er hjemme igjen i dag.

ORIGINAL: Alvani

Break a leg! :)

*klem*

Takk. [:)]

ORIGINAL: tullemor79

lykke til på UL i dag! Denne gangen SKAL det gå bra! [:)][:)]

Det skal det!! [;)] Tusen takk.

ORIGINAL: Alvani

ORIGINAL: civciv

ååååååååååååh... leeeenge til! håpet det var tidlig på morran! [;)]

Nei, da... Har ikke time før kl: 16.30... [8D]

Back
Topp