civciv :)

Masse lykke til på onsdag! Det blir jo kjempespennende!
Og så håper jeg kløen din forsvinner fort, må være fælt å klø sånn hele tiden!

Ønsker deg masse lykke til! [:)] Det må være forferdelig å klø sånn.. Jeg gjorde det de første månedene, men det ga seg heldigvis! Det var så vondt.. Så jeg missunner ikke deg det nei.. Håper at kløen forsvinner raskt etter fødsel.

Iiiih! Så spennende [:)] du må ha masse lykke til - det kommer nok til å bli såå herlig å få den lille i armene [:)]

Masse lykke til på onsdag! [:)] Håper du får en fin fødsel, samme dag/døgn og at kløen forsvinner relativt kjapt etter fødselen  Ser jo her at du har veldig positiv instilling uansett om det blir fødsel eller hasteKS, det er jo kjempeflott! Dette går bra civciv! [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

Iiiih! Så spennende [:)] du må ha masse lykke til - det kommer nok til å bli såå herlig å få den lille i armene [:)]

sign... Masse masse lykke til på onsdag[:)]

ORIGINAL: civciv

ORIGINAL: happybaby

Masse lykke til[:D]

Har du noen andre symptomer enn kløe? jeg mener vondt noen steder?
Jeg har jo også kløa. men her har det til nå kunn vært leververdiene som har vært forhøyet og ikke gallesyra. Men nå i påsken er kløa blitt mye værre og føler meg generelt litt dårligere form, skal ta nye prøver i morgen.

Hvor klør du så ille?

Takk. [:D][:D]

Generellt sett så er allmenntilstanden min lik 0. Har i grunn vondt overalt, men det er kløen som er symptomet på leversvikt og som gjør at barnet må forløses før tiden og ikke de andre plagene. Men om man ikke sover pga kløe i lengre tid så blir man jo utslitt av det også... Kløa mi har blitt myyye værre siste 2 ukene selv med en masse kløstillende og medisiner. Legene tror at medisinene ikke virker på meg lenger... Hos meg rekker de ikke få svar på noen nye prøver nå f.eks... Bra du bklir fulgt opp med nye prøver.

Masse lykke til på onsdag[:)]

ORIGINAL: Piplup

signerer! [:)]

Tusen takk. [:)] Er værre for hodet enn for huden å klø som jeg gjør for å si det sånn... [&:] Så håper den forsvinner like plutselig som den kom.

ORIGINAL: husfrua

Ønsker deg masse lykke til! [:)] Det må være forferdelig å klø sånn.. Jeg gjorde det de første månedene, men det ga seg heldigvis! Det var så vondt.. Så jeg missunner ikke deg det nei.. Håper at kløen forsvinner raskt etter fødsel.

Takk for lykkeønskning. [:D]

Kløen er heeelt forferdelig ja. [:o] Heldig du som slapp den hele svangerskapet. Tvi tvi for at den forsvinner fort. [;)]

ORIGINAL: TrineBallerine

[:D][:D] Kjeeempe spennende!!! Takk for lykkeønskning. Jeg gleder meg sååå til å se lille prinsessa nå.

ORIGINAL: .lillevims

Masse lykke til på onsdag! [:)] Håper du får en fin fødsel, samme dag/døgn og at kløen forsvinner relativt kjapt etter fødselen  Ser jo her at du har veldig positiv instilling uansett om det blir fødsel eller hasteKS, det er jo kjempeflott! Dette går bra civciv! [:)]

Tusen takk.  
Jeg har kommet dit nå at bare det snart blir ferdig så er jeg (nesten [8D]) klar for det som kommer. [;)] Jeg ble jo både satt i gang sist og har hatt haste ks, så da er det liksom ikke helt fremmed for meg, og det er jeg glad for. [:)]

ORIGINAL: linnjune

sign... Masse masse lykke til på onsdag[:)]

Tusen takk.  

ORIGINAL: DellaDuck

Hvor klør du så ille?

Aller værst er under beina, så inni hendene og så hele resten av kroppen i den rekkefølgen. [&:] Anfallene er værst om kvelden og natta og formiddagene er best...

ORIGINAL: cathrineU

Masse lykke til på onsdag[:)]

Thank you, thank you.

ORIGINAL: murreliten

signerer! [:)]

Takk. [:D]

ORIGINAL: Mummimamma84

Lykke til!!! Masse klemmer herifra!

Takk mummimamma.

ORIGINAL: Sommer2010

Lykke til!!! :):):)

Takk. [:D][:)][:D][:)]

Back
Topp