Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo her at du har veldig positiv instilling uansett om det blir fødsel eller hasteKS, det er jo kjempeflott! Dette går bra civciv!
[:)]ORIGINAL: civciv
ORIGINAL: happybaby
Masse lykke til[:D]
Har du noen andre symptomer enn kløe? jeg mener vondt noen steder?
Jeg har jo også kløa. men her har det til nå kunn vært leververdiene som har vært forhøyet og ikke gallesyra. Men nå i påsken er kløa blitt mye værre og føler meg generelt litt dårligere form, skal ta nye prøver i morgen.
Hvor klør du så ille?
Takk. [:D][:D]
Generellt sett så er allmenntilstanden min lik 0. Har i grunn vondt overalt, men det er kløen som er symptomet på leversvikt og som gjør at barnet må forløses før tiden og ikke de andre plagene. Men om man ikke sover pga kløe i lengre tid så blir man jo utslitt av det også... Kløa mi har blitt myyye værre siste 2 ukene selv med en masse kløstillende og medisiner. Legene tror at medisinene ikke virker på meg lenger... Hos meg rekker de ikke få svar på noen nye prøver nå f.eks... Bra du bklir fulgt opp med nye prøver.
ORIGINAL: Piplup
Masse lykke til på onsdag! Det blir jo kjempespennende!
Og så håper jeg kløen din forsvinner fort, må være fælt å klø sånn hele tiden!
ORIGINAL: Piplup
Masse lykke til på onsdag! Det blir jo kjempespennende!
Og så håper jeg kløen din forsvinner fort, må være fælt å klø sånn hele tiden!
ORIGINAL: husfrua
Ønsker deg masse lykke til! [:)] Det må være forferdelig å klø sånn.. Jeg gjorde det de første månedene, men det ga seg heldigvis! Det var så vondt.. Så jeg missunner ikke deg det nei.. Håper at kløen forsvinner raskt etter fødsel.
ORIGINAL: .lillevims
Masse lykke til på onsdag! [:)] Håper du får en fin fødsel, samme dag/døgn og at kløen forsvinner relativt kjapt etter fødselenSer jo her at du har veldig positiv instilling uansett om det blir fødsel eller hasteKS, det er jo kjempeflott! Dette går bra civciv!
[:)]