civciv :)

TinaL

Forumet er livet
Er det i morgen eller på onsdag du skal føde? :)

Hehe. Føde og føde... Jeg tror det tar lenger tid... (Sist ble jeg satt i gang på mandag og guttungen ble født med haste ks onsdag morgen...)

Men er på onsdag jeg skal på sykehuset. Så i overimorgen. [:D] Er sååååå spent på hvordan det går denne gangen...

Hehe, okei, formulerte meg vel litt feil der ;p

Må være utrolig spennende å vite at i løpet av uka så har du babyen din i armene dine! :D Skulle nesten ønske jeg også viste når ting skulle skje her ;p

Vil ihvertfall ønske deg massemasse lykke til ;D

Lykke til på onsdag! kan hende det går fortere denne gangen[:D]

ORIGINAL: lillebebis

Må være utrolig spennende å vite at i løpet av uka så har du babyen din i armene dine! :D Skulle nesten ønske jeg også viste når ting skulle skje her ;p

Tusen takk for lykkeønskning. [:)] Gleder meg sånn til å bli ferdig nå, formen og kløen har vært helt forferdelig siste par ukene, så er så glad for at målet er veldig nært. [:D] Er kjempe spennende om det blir vanlig fødsel eller haste ks også. Er jo vanskelig å si... Jeg er i allefall snart klar til en av tingene, må bare få pakket bagen først. [8D]

ORIGINAL: bea_

åååååhhhhhhhhh, masse lykke til [:D][:D]

Tusen takk!!! [:D]

ORIGINAL: DellaDuck

Lykke til på onsdag! kan hende det går fortere denne gangen[:D]

Håper på det. [;)] Kom jo til 6 cm sist og de sier nå at det er positivt i allefall, så tvi tvi.

Takk for lykkeønskning. [:)][:)]

ORIGINAL: civciv

Tusen takk for lykkeønskning. [:)] Gleder meg sånn til å bli ferdig nå, formen og kløen har vært helt forferdelig siste par ukene, så er så glad for at målet er veldig nært. [:D] Er kjempe spennende om det blir vanlig fødsel eller haste ks også. Er jo vanskelig å si... Jeg er i allefall snart klar til en av tingene, må bare få pakket bagen først. [8D]

Ja babyen kommer ut uansett :) Men blir du kvitt kløen raskt etter fødsel eller er det noe som kommer til å vedvare i lang tid?

Ja babyen kommer ut uansett :) Men blir du kvitt kløen raskt etter fødsel eller er det noe som kommer til å vedvare i lang tid?

Kløen kan vedvare opp til flere måneder etterpå, det er det ingen som vet... Men håper den forsvinner fort.

ORIGINAL: civciv

Kløen kan vedvare opp til flere måneder etterpå, det er det ingen som vet... Men håper den forsvinner fort.

Huff, det hørtes slitsomt ut :( Men krysser fingrene for at du blir kvitt den fort ;)

Huff, det hørtes slitsomt ut :( Men krysser fingrene for at du blir kvitt den fort ;)

Slitsomt JAAA!! [:'(] Takk for at du krysser fingrene.

ORIGINAL: Frustrert Frue

Masse masse lykke til civciv[:D]
*Skal tenke på deg*

Tusen takk.

[:D]
ORIGINAL: fysio79

Lykke lykke til på onsdag CivCiv!!!! Satser på at Tønsberg behandler oss pent i år [;)]

Takk. Vi får satse på det!!

Masse lykke til på tirsdag, i morra til deg. [:)]

ORIGINAL: happybaby

Masse lykke til[:D]

Har du noen andre symptomer enn kløe? jeg mener vondt noen steder?
Jeg har jo også kløa. men her har det til nå kunn vært leververdiene som har vært forhøyet og ikke gallesyra. Men nå i påsken er kløa blitt mye værre og føler meg generelt litt dårligere form, skal ta nye prøver i morgen.

Takk. [:D][:D]

Generellt sett så er allmenntilstanden min lik 0. Har i grunn vondt overalt, men det er kløen som er symptomet på leversvikt og som gjør at barnet må forløses før tiden og ikke de andre plagene. Men om man ikke sover pga kløe i lengre tid så blir man jo utslitt av det også... Kløa mi har blitt myyye værre siste 2 ukene selv med en masse kløstillende og medisiner. Legene tror at medisinene ikke virker på meg lenger... Hos meg rekker de ikke få svar på noen nye prøver nå f.eks... Bra du bklir fulgt opp med nye prøver.

Takk mai2010. [:)][:)]

Lykke til til Onsdagen[:D] Dette kommer sikkert til og gå supert, og satser på at kløen forsvinner fort :)

Skal krysse fingrene for deg til onsdag[:D]

ORIGINAL: Lussa88

Lykke til til Onsdagen[:D] Dette kommer sikkert til og gå supert, og satser på at kløen forsvinner fort :)

Skal krysse fingrene for deg til onsdag[:D]

Tusen tusen takk!!

Back
Topp