Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebebis
Hehe, okei, formulerte meg vel litt feil der ;p
Må være utrolig spennende å vite at i løpet av uka så har du babyen din i armene dine! :D Skulle nesten ønske jeg også viste når ting skulle skje her ;p
Vil ihvertfall ønske deg massemasse lykke til ;D
ORIGINAL: civciv
Hehe, okei, formulerte meg vel litt feil der ;p
Må være utrolig spennende å vite at i løpet av uka så har du babyen din i armene dine! :D Skulle nesten ønske jeg også viste når ting skulle skje her ;p
Vil ihvertfall ønske deg massemasse lykke til ;D
Tusen takk for lykkeønskning. [:)] Gleder meg sånn til å bli ferdig nå, formen og kløen har vært helt forferdelig siste par ukene, så er så glad for at målet er veldig nært. [:D] Er kjempe spennende om det blir vanlig fødsel eller haste ks også. Er jo vanskelig å si... Jeg er i allefall snart klar til en av tingene, må bare få pakket bagen først. [8D]
ORIGINAL: civciv
Ja babyen kommer ut uansett :) Men blir du kvitt kløen raskt etter fødsel eller er det noe som kommer til å vedvare i lang tid?
Kløen kan vedvare opp til flere måneder etterpå, det er det ingen som vet... Men håper den forsvinner fort.
ORIGINAL: Frustrert Frue
Masse masse lykke til civciv[:D]
*Skal tenke på deg*
ORIGINAL: happybaby
Masse lykke til[:D]
Har du noen andre symptomer enn kløe? jeg mener vondt noen steder?
Jeg har jo også kløa. men her har det til nå kunn vært leververdiene som har vært forhøyet og ikke gallesyra. Men nå i påsken er kløa blitt mye værre og føler meg generelt litt dårligere form, skal ta nye prøver i morgen.