City Go 3i1 barnevogn

Blåbærfrø

Flørter med forumet
Jeg lurer på om noen har erfaring med City Go barnevogn (fra Den Lille Barnebutikken)? Har sett på den, og likte særlig de store hjulene. Vi kommer til å trille mye på grusveier, og jeg trenger egentlig ikke en typisk "byvogn". På den andre siden vil jeg ikke ha en vogn med fire faste hjul (type gammel Emmaljunga), da den er altfor stor og tung...
City Go er ganske billig, det er kanskje for godt for å være sånn. Usikker på kvaliteten, og vil gjerne høre andres erfaringer.
 
Er dessverre ikke kjent med vognen, men kan anbefale Britax Smile 3. Den har god demping og fungerer supert på grus og ulendt terreng. Grei på pris og ikke for stor mtp plass i bilen :happy7
 
Er dessverre ikke kjent med vognen, men kan anbefale Britax Smile 3. Den har god demping og fungerer supert på grus og ulendt terreng. Grei på pris og ikke for stor mtp plass i bilen :happy7

Har sett på den også :) Gikk det bra med å trille på vinterføre?
 
Har sett på den også :) Gikk det bra med å trille på vinterføre?
Ja, helt suverent! Det som jeg syns er ulempene med vognen er at det skulle vært et hakk i mellom på sittedelen. Sitter enten altfor oppreist eller for tilbakelent. Og at det er litt liten plass mellom vogna og kurven under med sittedelen. Vanskelig å få skvist inn store poser/bager. Utenom det er vi superfornøyd! Kan anbefale å søke opp videoer på YouTube med demo av vognene :)
 
Vil anbefale å gå for en annen vogn, den er ikke god på vinterføre. Den skapte så mye frustrasjon for meg gjennom den ene vinteren jeg hadde den. Vi kjøpte ny vogn våren etter
 
Back
Topp