city cross

mammatilverdensbeste

Glad i forumet
hvor mange her har city cross?
er dere fornøgd?
+/- med vognen?
og hvilken farge?

jeg hadde igrunn bestemt meg for den vognen, men begynner å bli litt usikker.. er jo så maange fine vogner på¨markede:)

jeg er kjempe fornøyd....[:D]

den er veldig lett å trille... god plass under vognen... Mie ligger godt oppi den...God plass til vinterpose og unge...[:D]... synes det er bra at det er integrert myggnetting(jeg er alltid så glemsk,så jeg kan lett glemme det[:D]) den er god å trille... lett å få opp/ned ryggen.... lett å legge sammen.... ikke tung når den skal ut/inn av bilen...

det eneste jeg ikke liker er regntrekket som følger med...så jeg skal kjøpe et nytt[:)]

og noen ganger skulle jeg ønske den hadde svingbare hjul...men det har jeg bare savnet når jeg er inne på et senter/i butikker...men vi har en shopping trille i tillegg så da er det løst[:D]

vi har fargen JAVA.... liker den veldig godt[:)]

Jeg er kjempefornøyd!

Nikolai storkoser seg i vognen, har aldri vært noe problem å legge han i vognen. Det er god plass i bagen, Nikolai er nå 70 cm og over 9 kg og vi har nettopp bytta til sportsdelen. Da har jeg hatt en hjemmesydd pose nedi også. Så selvom den ser liten ut så er den ikke det [:)]
Veldig lett å få inn og ut av bil, god på alle underlag.. Jeg ELSKER den [:)]

Vi hadde bag-del i beige, copper var det fargen heter tror jeg, og sportsdelen i svart [:)] 

Sier meg enig i *ceccemor*
Men liker heller ikke regntrekket, så tenker jeg kanskje kjøper et nytt jeg også til våren[:)]
Syns faktisk at vognen druknet i regntrekket[8D]
Tror det er en strandar regntrekk som følger alle emmaljunga vogner.

Men alt i alt en dritgod vogn!!!
Kunne ikke vært mer fornøyd!!!![:D][:D][:D]

Har fargen svart[:)]

Jeg signerer de over her og er veldig fornøyd med vogna. For oss var det viktig å ha en vogn som var lett og tar liten plass i bilen siden vi reiser en del. Vogna er kjempelett og trille, lett og legge sammen og ta inn og ut av bil. Når vi er ute og reiser så får vi faktisk vogna oppi skiboksen!  Vi har også byttet til sportsdelen for vesla har blitt veldig nysgjerrig og vil ikke ligge flatt når hun er våken.[:D] Som *ceccemor* sier så var jeg heller ikke fornøyd med regntrekket så jeg kjøpte et nytt. Men det er det eneste jeg kan sette fingeren på og![:)] Vi har fargen pro forest på sportsdelen, og har fått veldig mye skryt av at det er en nydelig farge![:)]

okei.. det virker som dere er fornøgd med vognen:) det er bra:) kansje jeg bare skal gå for den da å ikke tenke på de mer:p viss det er flere som har denne så kan dere gjerne komme med erfaringer:) både positivt og negativ:)

Har også City cross, svart.

har ikke hatt den så lenge da,men har gått noen turen, og er kjempe fornøyd, kommer ikke på noe negativt med den hvertfall [:)] har en emmaljunga smart duo også.. men det var så stor, og tok plass i bagasjerommet, på bilen. også er det veldig fint å kunne ta taket helt fram.[:)]

er hvertfall fornøyd,  den vant jo tv2-hjelper deg testen på barnevogner..[:)]

supert at så mange delere erfaringer med meg:)

Back
Topp