City cross??

Mammatil3skatter

Forelsket i forumet
Noen som har emmaljunga city cross her? Fordeler/ulemper med den? Er den mye lettere enn edge duo? Evt andre anbefalinger? Har en eldre brio-vogn som holder på å ta kvelden her, så må vurdere ny. Ungen som skal bruke den er året, men vil kjøpe ei vogn jeg evt kan ha bag til hvis det skal komme flere små.
 
Vi hadde en city cross som ble brukt til begge to, og ville ikke byttet den mot alt i verden! Elsket den! Ja den veier lite, er lett å håndtere, ser ut som er ordentlig vogn (minner ikke om en gåstol for gamle hehe... :D) anbefales!
 
Hadde den til mine to første, eneste minuset for meg er at den er så lav. Fikk fort vondt i ryggen av å bøye meg, feks bleieskift på babyen i vogna. Nå er jeg frelst av trilleegenskapene til trehjulingen city elite, så blir bag til denne nå.
 
Brukt den på 2 og blir å bruke den nå og. Veldig fornøyd med vogna. Lett å løfte inn og ut av bil, brede punkterfrie dekk, justerbart håndtak og god å trille.
 
Vi hadde en city cross som ble brukt til begge to, og ville ikke byttet den mot alt i verden! Elsket den! Ja den veier lite, er lett å håndtere, ser ut som er ordentlig vogn (minner ikke om en gåstol for gamle hehe... :D) anbefales!
Enig! Anbefaler i tillegg og ha skinn på sportsdelen da det er heilt genialt å berre kunne tørke flekker av med ein klut:)
 
Bare positivt, hatt den til mine 2 og nettopp kjøpt til 3 i magen, super vogn
 
Vi hadde en city cross som ble brukt til begge to, og ville ikke byttet den mot alt i verden! Elsket den! Ja den veier lite, er lett å håndtere, ser ut som er ordentlig vogn (minner ikke om en gåstol for gamle hehe... :D) anbefales!
Signerer! Den er også lett å håndtere på forskjellige typer underlag, samt at det er en veldig fin og bra helhet i vogna :)
 
Noen av dere som har noen tanker om cerox sammenlignet med city cross? Ungen som skal bruke den er året, men jeg vil ha han mot meg.
 
Elsker den :) Ble kjøpt i 2009, og brukes nå til barn nr 3 :) har med bag også :)

Knall fornøyd på alle måter. VI har uten lufthjul, men nå finnes de med, vet ikke hvordan de er :)

Den er lett, flotte farger, romslig og god plass til pose :) Kan vendes begge veier, og er flott å se på. Stor og god kalesje, lett å løfte inn i bil og lett å trille på alt underlag. :) Super vogn. :D

Mye lettere enn Edge!
 
Elsket min emmaljunga city cross.
Kunne vende sportsdelen som e ville og samtidi ha go oversikt over ungen. Grei høyde, og regulerbart håndtak så den passa perfekt for meg som er 155 og mannen min som er 180.
Super på all slags føre og guttungen elsket den høyt. Ble noen tårer fra både mor og sønn da vogna ble solgt.
Gutten min hadde go plass i den og, så han slapp å føle seg klemt når han satt i den.
Vi hadde en beige farge på vogna, og vaska den lett med en våt klut på flekkene.
Den ble kjøpt da gutten min va 7 mnd. Vogna som ble brukt i babytiden va simo kombivogn. Den va super den og. Va go fjæring i simo-vogna så ungen slapp å bli ristet når vi trilla på ulendt terreng!
 
Vi har en nå, verken liker eller misliker den. Helt ok vogn.
Er stygg å se på da, men det synns ikke jeg er så viktig i grunn.
 
God å trille, men tar veldig mye plass i bilen. Har ikke prøvd sportsdelen enda
 
har den :) kunne ikke valgt enn bedre vogn til oss, kjempe fornøyd..så lett å trille :) enkel å sette på bagen og klaffe sammen... bruker enda bagen...ikke kommet til sportsdelen enda...
 
Hatt den til to unger og vært veldig fornøyd med den! God å trille og lett
 
Takk for svar alle sammen :) Nå har jeg kjøpt en city cross på finn som kommer på mandag, 2012-modell, så er spent på om jeg liker den!!
 
Super Nitro!
Jeg hadde tenkt City Cross, men måtte revurdere pga rygg og nakkeproblemer, trengte en med svingbare hjul. Prøvde flere forskjellige, og falt på Super Nitro. Ikke angret et sekund :D
 
Back
Topp