City Cross.

Lene!

Glad i forumet
Har spurt om det tidligere men nå spør jeg igjen; [;)]

Dere som har denne vognen. Har dere nå byttet til sportsdelen? Her er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Vesla er 66 cm og 6,3 kg, og med voksiposen oppi synes jeg det kan bli litt trangt. Men jeg føler også at hun er litt liten til sportsdelen. Synes det er mer lunt og varmt i bagdelen også...

Hva gjør dere?

Dennis er ca 69 lang og nesten 9kg, bytter litt på vi da, men det er fordi han gjerne vil opp og se, han klager ikke over no plass mangel og sover godt i bagen[:)] men jeg har quadrolift da - mykbagen.. vet ikke helt hvordan di er i strlse mot hardbagen?[:-] tror egentlig mybagen er mindre?[&:]

her er johannes 8,4kg og 69 lang...så den begynner å bli knapp. MEN bruker den så lenge det er mulig. Har sportsdelen klar, så bytter sikkert om en mnd.

Har bytta vi, er super fornøyd. sover mye bedre no, ikke like trangt[:)] Var lunere enn jeg trodde oppi den [;)]

Bruker begge deler. Når jeg er ute å går så bruker jeg sportsvogndelen fordi jeg får ikke vognposen i bagdelen [:'(] Men om jeg skal til byen eller en plass hvor det ikke er kaldt, så bruker jeg bagdelen [:)] Han har fortsatt _litt_ plass i bagen, men begynner og bli smått [8D]

byttet for ca 2 uker siden.. hun var da 5 mnd og 3 uker.. er ca 8kg og 68-70cm..

Vesla var 69cm og 9040 g for 2-3 uker siden...bruker bag'en ennå...og kommer nok til å bruke den ut vinteren[:D]

Vi bruker fortsatt bagdelen. Jenta vår har ikke vist interesse for å sitte oppe og se seg rundt ennå.
Hun er heller ikke så stor for alderen, veier litt under 7 kg, så har fortsatt litt plass.

Har planer om å bytte snart. Han var 67 cm og 7920 g for 3 uker siden, men han har fortsatt greit med plass i bagen. Bytter fordi han vil opp å sitte når vi er på lengre turer.

Vi har byttet til sportsvogndelen. Han er mer våken når vi går tur nå, og vil gjerne opp og se. Har voksipose oppi og bruker fottrekk og da syntes jeg sportsvogndelen er god og lun [:)]

Har ikke gjort det, men tenker gjøre det straks.
Når vi feks går i byen nå og hun våkner, så kjeder hun seg raskt og blir sutrete. På sportsdelen så kan hun komme litt opp og forhåpentligvis blir det mer spennende å trille da [;)]
Ellers så er det traaangt oppi der nå..

Back
Topp