city cross eller edge duo

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Hvilken av disse ville du valgt?
Den kommer til å være kun hjemme, så det med å løfte ut og inn av bil trenger vi ikke tenke på. Men tenker i forhold til om den er veldig tung å trille i bakker på grus osv. Fordeler ulemper?

Jeg har city cross og vært veldig fornøyd med den. Edge har mye større bag, og det er jo er fordel, men den er også tyngre.

Nå har dem gjort forandringer på citycross, den har fått nye hjul (lufthjul).

Mer vet jeg dessverre ikke...

Lykke til med valget:)

05.01.2015 <3

Vi har edge duo. Jeg ville ha den pga den store bagen, og vi brukte den leeeeenge.. Jeg personlig synes ikke edge duo er så veldig tung egentlig.. Nå kan man jo få sånn fancy understell til emmaljungavognene, med de to fremste hjulene som snurrer..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Vi har City Cross (fra 2009). Var veldig fornøyd med den, god å trille, nett, og selv om bagen er litt mindre var det aldri noe problem mtp plass til voksipose osv. Vi hadde i alle fall aldri noe å utsette på den:) Kommer til å bruke den denne gangen også:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde forresten vinterbaby sist også, og den tålte det til tider barske nordnorske været helt supert;) Stødig og varm, også i snø, vind og slaps!:)

Har bestilt city cross, skulle egentli ha edge. Men jeg dro til forhandler og spurte om forskjellene, der viste hun og demonstrerte i massevis. Mener city bag er bare 1,5 cm smalere til tross for at city cross er mye mindre enn edge. Uansett ble det vogna for oss, nå er det bare å vente til november med å få den og desember/januar med å fylle den med bebis :p

Jeg har city cross og vært veldig fornøyd med den. Edge har mye større bag, og det er jo er fordel, men den er også tyngre.

Nå har dem gjort forandringer på citycross, den har fått nye hjul (lufthjul).

Mer vet jeg dessverre ikke...

Lykke til med valget:)

05.01.2015 <3
Jeg heller mot city cross siden den er litt lettere. Ser for meg at den er litt lettere å trille bakker osv...

Har bestilt city cross, skulle egentli ha edge. Men jeg dro til forhandler og spurte om forskjellene, der viste hun og demonstrerte i massevis. Mener city bag er bare 1,5 cm smalere til tross for at city cross er mye mindre enn edge. Uansett ble det vogna for oss, nå er det bare å vente til november med å få den og desember/januar med å fylle den med bebis :p
Kanskje vi får ta en tur på ny igjen å se og trille litt med vognene og se litt forskjeller osv.

Sist så brukte jeg baggen fra oktober til april/mai. Da var jenta mi så utolmodig at hun ikke ville ligge lenger uansett, så det passet jo bra.

05.01.2015 <3

Sist så brukte jeg baggen fra oktober til april/mai. Da var jenta mi så utolmodig at hun ikke ville ligge lenger uansett, så det passet jo bra.

05.01.2015 <3
Altså rundt 6-7 mnd da. Tenker det er perfekt i forhold til å få januarbaby. Da er mini liten på vinteren når den trenger mere klær, og kan forhåpentligvis fremdeles bruke baggen på sommeren når det er snakk om mindre klær:)

Kanskje vi får ta en tur på ny igjen å se og trille litt med vognene og se litt forskjeller osv.
Hadde sett tidligere også, men ble bedre mottatt hos en større forhandler. Ble ikke klok på første møtet, var en helt annen butikk da, der fikk vi bare sulle selv. Synes det er mye bedre at de demonstrerer og viser forskjellene enn at vi må finne dem selv. God service på Bebito i Trondheim iallefall :)

Bra å høre. Hvor lenge kunne du bruke baggen på den?

Husker ikke helt, men mener vi brukte den til rundt juni. Byttet fordi han da ville mer opp og se seg rundt i verden:) Fulgte med sportsvogndel når vi kjøpte, så var bare å bytte over:) Synes også det er viktig at sportsvogna går å ha begge veier, siden det anbefales at ungen ser den som triller når de er små:)

Hadde absolutt valgt city cross. Har selv hatt citybag tidligere, og den ble brukt til babyen var 6 måneder, og byttet den kun ut med sportsdelen fordi babyen ville opp og se. Hadde fremdeles god plass i baggen.

Hadde absolutt valgt city cross. Har selv hatt citybag tidligere, og den ble brukt til babyen var 6 måneder, og byttet den kun ut med sportsdelen fordi babyen ville opp og se. Hadde fremdeles god plass i baggen.
Kan se ut til at i går for city cross altså. Tenker vi drar innom å ser på lørdag eller mandag. Har jo heldigvis GOD tid på å bestemme og bestille osv:)

Kan se ut til at i går for city cross altså. Tenker vi drar innom å ser på lørdag eller mandag. Har jo heldigvis GOD tid på å bestemme og bestille osv:)
Trenger nødvendigvis ikke å ha SÅ god tid, bestilte i helgen og tidligste leveransen er 1. November, vi var der to uker før og så på vognene, da var tidligste 1. September. Så har hoppet to måneder på to uker, tror det er stor bestillingspågang :o

<3 29.12.14 <3

Back
Topp