Citti!!

x1xtonje07

Forumet er livet
Hei! det var lenge siden!! Hvordan går det med deg? [:)]

Hei!
Var trist å lese at dere egentlig skulle gifta dere i dag![&o]

Jeg har det bra! Litt sliten etter mye besøk og mye greier hver dag i over en uke, men det har vært koselig.[:)]

Ellers er det jo litt styr med ex...[:-]

Hvordan går det med deg/dere?

stress med de exene ja... [:'(] joda går bra med meg... litt ensomt nå når Emily er borte da.. hun skal være borte i to uker [&:] har vært borte fra henne i max fire dager før, så det skal bli rart [8|] men jeg prøver å slappe av og kose meg med Filip da, selv om han sover det meste av tiden[8|] hehe... [:)] Og Marcus da? Alt bra med han og? Han er jo så skjønn 

Marcus har det bra! Men vi øver nå å denne sovinge da..[>:] Hehe... neida.. det går greit. Det blir vel bedre om noen år.. ;-)
Nå vil han ikke ta flaske mer, så jeg kan ikke ha barnevakt lenger.. Prøvde igår da broren min og jeg skulle ta med vår tyske fetter + kjærsten ut på byen. Gikk dårlig. Måtte hjem med en gang han våknet. (la han før jeg dro) Han HYLTE! Slutta med en gang jeg tok han. Så ga jeg han litt pupp, så sovnet han igjen.. Han nektet å drikke av flaske og ville bare ha mamma.
Liten mammagutt blitt![:D]

hehe... ja Filip er også en skikkelig mammagutt!! Hvis han begynner å gråte, er det ingen andre som kan roe han enn meg..! Litt deilig følelse, men ikke så kjekt om man skal noe da [:)] det kan jo være de bare er inne i en periode nå, hvor de knytter seg til de nærmeste, og så etterhvert går det bedre at andre enn mamma trøster de igjen 

Ja, koselig er det jo.[:)]

Har du og ex`en et godt forhold nå?

Ja det går bra det, men jeg ser tydelig at vi ikke blir sammen igjen med det første akkurat..!! han kan være ganske så krevende... men vi har en god løsning med barna, og klarer å forholde oss til hverandre på en god måte heldigvis [:)] må nesten det når Emily er så stor og skjønner det meste...

hva med dere da? har skjønt at det er endel stress?

Det er veldig opp og ned. Ganske slitsomt. Er veldig glad i han enda, men vi kan ikke bli sammen igjen. Det er litt vanskelig å virkelig akseptere. Skulle så gjerne ønske det gikk. Savner han nok ganske mye tross alt..
Og nå savner han meg masse og vil kanskje prøve litt igjen..[&o] Litt tungt må jeg inrømme det er. Skulle gjerne bare falt i armene hans![:)]

Men jeg holder meg (foreløpig) bra. Vi to kan ikke være sammen. Nå er det litt sånn venner-krangel-venner-krangel osv..

Nå skal vi snaaart til Hellas! (ikke ex da..[8D]) Det blir deilig!!

Tror det er viktig å være sterk ja, for du vet jo at det ikke er bra for dere å være sammen... eksen min har også en periode nå hvor han gjerne vil være sammen med meg, men jeg vet jo at det ikke går...

hellas hørtes deilig ut da [:D][:D]

Ja, gleder meg mye til å reise!

Håper du får blitt med på treffet på mandag.

Back
Topp