L lindaen Guest 25 Nov 2005 #10 Oi dæven! Du bor virkelig her du! Melder du deg som sladrevenn for hele gjengen eller? [:D] Grattis med 4000 innlegg!!
Oi dæven! Du bor virkelig her du! Melder du deg som sladrevenn for hele gjengen eller? [:D] Grattis med 4000 innlegg!!
~Cissi~ Forumet er livet 25 Nov 2005 #15 ORIGINAL: 79 mod Gubben må da jobba forferdelig mye..he,he Egentlig ikke..hehe Bare jeg som er avhengig, som jeg har sakt før så er jo dette nesten mitt andre hjem..hehe
ORIGINAL: 79 mod Gubben må da jobba forferdelig mye..he,he Egentlig ikke..hehe Bare jeg som er avhengig, som jeg har sakt før så er jo dette nesten mitt andre hjem..hehe
~Cissi~ Forumet er livet 25 Nov 2005 #16 Tusen Takk alle sammen!!!! PS: linden, viste du ikke at jeg bodde her da
~Cissi~ Forumet er livet 25 Nov 2005 #17 ORIGINAL: bast Jeg visste du bodde her jeg cissibolla[:)].........min cissibolla[:D] Ja, ser du ikke at jeg bader
ORIGINAL: bast Jeg visste du bodde her jeg cissibolla[:)].........min cissibolla[:D] Ja, ser du ikke at jeg bader
L Linni Forumet er livet VIP 25 Nov 2005 #19 Gratla med 4000!!!! Det er godt jobba, men er nok mangen som har fått gode råd og tips på de 4000 [:D]
Gratla med 4000!!!! Det er godt jobba, men er nok mangen som har fått gode råd og tips på de 4000 [:D]
~Cissi~ Forumet er livet 25 Nov 2005 #20 ORIGINAL: Linni Gratla med 4000!!!! Det er godt jobba, men er nok mangen som har fått gode råd og tips på de 4000 [:D] De de fleste ligger nok på "bokstavleken " og "mitt skip er lastet med"...hehe[;)][:D]
ORIGINAL: Linni Gratla med 4000!!!! Det er godt jobba, men er nok mangen som har fått gode råd og tips på de 4000 [:D] De de fleste ligger nok på "bokstavleken " og "mitt skip er lastet med"...hehe[;)][:D]