Cipralex

beibisol

Blir kjent med forumet
noen med erfaring?
 
Hei jeg har brukt Cipralex i noen år. Følte det hadde litt effekt men ikke det helt store. Hadde ingen bivirkninger da så det var jo positivt. Jeg synes nok at det var greit og bruke denne type medikament men var helt avhengig av å være i samtaleterapi ved siden av medikamentene. Jeg hadde bra nytte av psykolog.
 
Jeg prøvde cipralex en gang, men alt ble bare mye verre til meg. Jeg fikk panikkangst og gikk med angst døgnet rundt. En morgen våknet jeg tdlig om morgenen av at det prikket i hele kroppen. Prøvde å reise meg og gå på do, men da svartnet det nesten for meg. Hadde flere episoder hvor jeg fikk det ubehaget. Jeg gikk på det i 14 dager, men sluttet på flekken etter det. Klarte bare ikke utsette meg for det lenger. Jeg hadde ihvertfall ikke noe utbytte av å ta de pillene. Det var første og siste gang jeg prøvde antidepressiva.[:D]
 
fekk og angst av cipralex
 
så d er ingen med god erfaring med cipralex? ikke å anbefale?
 
ble bare mer deprimert og fikk sånn likegyldighetsfølelse, helt jævlig var ingenting som gjorde meg ordentlig glad, og oppriktig lei meg, ble bare kjempefrustrert. MEN selv om den ikke funket for meg, så kan den funke perfekt for en annen for folk reagerer forskjellig.
 
FYYYYYYYYYYYYYYYYY aldri mer cipralex.kunne ikke stå fra senga en ganghar mer av den i skuffa..
 
ORIGINAL: beibisol

noen med erfaring?
Hei :) Begynte med sipralex litt før jul i fjord pga panikkangst og depresjon. De første tre ukene jeg brukte de, sov jeg nesten døgnet rundt,var kvalm og svimmel mesteparten av tiden,MEN ,dette er bare forbigående bivirkninger og vil avta etter 3-4 uker,stemte på meg. For å vite om sipralex hjelper for deg må du bruke det over lengre tid,1-2 mnd.Det kan ta så lang tid som 3mnd før du får opptimal virkning.Jeg var tålmodig og ventet og håpet, og det stemte,sipralex virker for meg,og jeg har nå ingen bivirkninger :)
Håper du finner den rette med for deg ;)
 
etter som det høres slik ut, så tar jeg ikke sjanse på det[:D][:)]...
tror ikke på at piller er med på å hjelpe særlig på mentale problemer[;)][&:]..
jeg skal heller prøve å sjekke om jeg finner noe snakke-opplegg-grejer[:)]...
har mer tro på det.[;)]..
det er jo den gode følelsen du trenger....selvtillit[;)]....
det kan sikkert ikke skapes av piller...
 
Back
Topp