cipralex

Sindi_82

Glad i forumet
Noen som har slutta med det? Hvordan reagerte kroppen fysisk?

Man bør ikke slutte brått på cipralex, man bør trappe ned dosen i samråd med legen over et par uker. Ellers kan man bli vedlig dårlig.

ORIGINAL: høstbaby2011

Man bør ikke slutte brått på cipralex, man bør trappe ned dosen i samråd med legen over et par uker. Ellers kan man bli vedlig dårlig.

Jeg lå på sofan i flere uker for var svimmel, nedfor og generelt dårlig. Ble sliten av ingenting.

Jeg trappet ganske fort ned da for jeg ble gravid og ville ikke ta noen sjanser, så kan være derfor jeg ble så dårlig.

Sluttet over mange mnd engang også som er anbefalt men gikk konstant svimmel og var nedfor, så fikk jeg tilbakfall og måtte starte med de igjen.

ORIGINAL: Vugge

Fysisk hadde jeg ikke no plager. Trappa ned i samråd med lege..

Trappet ned gradvis. Slet med litt svimmelhet og økt uro under nedtrapping/ukene etter seponering, men det gikk fort over.

jeg slutta brått ! merka ingenting !

Ok, takk for svar. Jeg har gått på halv dose hele tiden, har ikke turt å ta en hel...Litt med tanke på at j skulle bli gravid og at det skulle bli lettere å slutte og...Nå har j slutta brått og kjenner det herjer litt innvendi med hjertebank osv.[:'(]

Man bør alltid høre med lege før man begynner å trappe ned på den... Fikk jeg streng beskjed om [;)] Slutta før vi skulle begynne å prøve på nr 2.. Hadde ingen effekt av den, så merket ingen forskjell når jeg sluttet med den!

Back
Topp