bra du sjekket likevel[:)]
Jeg fikk cipralex for 2 uker siden, og har blitt ko-ko[:-]
Og det at jeg reagerte veldig rart på de gjorde meg jo overbevist om at jeg MÅ være bipolar[8D] som igjen gjorde meg veldig sjokka og bekymret. Og så satte tankene igang og spinne, analysere, gruble, vurdere og snurre. Og det stoppet ikke. Så tilslutt begynte jeg vel å lure på om jeg var psykotisk men at jeg ikke klarte å se det[:-]
Og tilslutt i går kveld måtte jeg bare ut å gå litt, og så på impuls stakk jeg innom legevakta og fikk snakket med en psykiater.[:-]
Og etter å endelig ha fått skravlet ut litt, så kunne han roe meg med at jeg er IKKE psykotisk.. haha[:D] og lite som skulle si at jeg skulle være bipolar[8D] men at ja, jeg reagerer unormalt på cipralexen, og bør nok bytte..
Jeg fikk jo knallenergi fra dag 1, men det at jeg hadde slik selvinnsikt om at ting er unormalt - og at jeg var så bekymret - så var det jo langt fra å ligne på hypomani eller mani.. så da kunne jeg roe meg litt igjen[8D]
Men jeg er jo enda rar.. tusen tanker på en gang, og føler meg litt hyper.
Og en enorm trang til å dele alt det lure jeg tenker på. Og siden det er 1000 ting, så blir det jo bare skravling og babling, og så gir det kanskje ikke like mye mening for den som hører på.[X(]
Bare det at jeg kommer til å poste dette nå, istedet for å bare logge ut som jeg burde ha gjort, er vel tegn på litt dårlig filter.[8D]'
Men det er jo ikke meg, så jeg deler det likevel, for det viser klart at sånne medisiner ikke er noe man skal styre med selv.[8D]
Har legetime imorra, så jeg får vel bare holde det ut til da.[;)]
Fikk de for fødselsdepresjon.