Cinderella :D

Lykkemamma

Elsker forumet
Kjøpte en ny neglelakk i dag, den er så nydelig [:D]
Den heter cinderella og er skikkelig baby rosa<3

*overse at det ikke er så pent lagt, jeg fant ikke brillene mine*

Så fin[:)]

Hvor kjøper du den?

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Så fin[:)]

Hvor kjøper du den?

Kjøpte den på HM, merket er isadora [:)]

Da må jeg kanskje gå til innkjøp av en[:D]

Etter at jeg ble gravid har jeg fått så fine negler, så da er det gøy å pynte dem litt[:)]

Etter at jeg ble gravid har jeg fått så fine negler, så da er det gøy å pynte dem litt[:)]

Åh så deilig [:)] Føler meg så velstelt når jeg har pene negler. Har merket forskjell på neglene jeg også faktisk! De er mye sterkere og vokser i raser fart [8D] [:D]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Åh så deilig [:)] Føler meg så velstelt når jeg har pene negler. Har merket forskjell på neglene jeg også faktisk! De er mye sterkere og vokser i raser fart [8D] [:D]

heldige dere..
jeg har problemer med å slutte å bite negler.. og ALT er prøvd..
gikk fint når jeg hadde akryl negler på...

hihi jeg kjøpte meg oxo den her om dagen :D super fint :D

jeg har ikke beti negler siden jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen :D og er sååå stolt. De er litt mye men merker de har blitt hardere de siste ukene. Og nå er jeg sååå fornøyd og har på lekker neglelakk:D

ORIGINAL: nadja1986

hihi jeg kjøpte meg oxo den her om dagen :D super fint :D

jeg har ikke beti negler siden jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen :D og er sååå stolt. De er litt mye men merker de har blitt hardere de siste ukene. Og nå er jeg sååå fornøyd og har på lekker neglelakk:D

Så herlig[:D] smiler bare av å se fargen, den er så søøøt[:)]
Deilig å ha negler man er fornøyd med[:)] er litt jentete av meg der[8D]

Back
Topp